hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - fargene
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 fargene
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

amayan

Norway

Skrevet - 04/01/2003 :  22:54:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
det finnes så mange forskjellige farger på hester at mange blir forvirra. tenkte kanskje dere ville skrive om de forskjellige fargene her..

Redigert av amayan den 01/02/2003 22:46:18

Redigert av mix1 den 19/02/2003 01:52:04

amayan

Norway

Skrevet - 01/02/2003 :  22:52:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
knabstrupperen er gjerne hvit med svarte eller brune prikker, men noen er faktisk helt ensfarga.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2003 :  23:04:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Men.. Hæ? Knabstruper er da ingen farge. Hvorfor nevner du det i innlegg to egentlig?

--
spoff
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 01/02/2003 :  23:09:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
jeg visste ikke hva jeg skulle kalle knabstrupperens farger, så da nevnte jeg rasen også :) nevnte det i 2 innlegg fordi jeg ikke gadd å redigere:) er litt lat...heh

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.