hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - terminlista
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 terminlista
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

amayan

Norway

Skrevet - 04/01/2003 :  23:02:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
er det noen som vet når terminlista blir helt ferdig? venter på stevner her i østfold jeg, men alr som står på lista hittil er laaangt borte..

Redigert av mix1 den 19/02/2003 01:54:07

Anette

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  00:43:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Vet ikke når den blir ferdig. Ganske snart tenker jeg. Det er jo de som skal arrangere stevner som må opplyse rytterforbundet om at de skal ha stevner, så hvis de skal arrangere noen i nærmeste framtid burde de sende inn nå. Skal du starte Pegasus Cupen på Tune amayan?

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  02:34:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hvis du tenker på terminlistene som ligger på Rytterforbundets sider så blir de aldri ferdige.. De oppdateres kontinuerlig!

Hvis du følger terminlista fra et annet sted enn fra Rytterforbundets sider anbefaler jeg deg å gå over til Rytterforbundets sider i og med at det gjerne er de som er først ute med oppdateringene sine.

Forøvrig er ikke vintern stevnesesong, så ikke sikkert det kommer stevner i Østfold med det første iallfall..

--
spoff
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  12:22:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
vet ikke helt. anpå når jeg får den nye hesten. også må jeg trene da. vet du når den er?

Gå til toppen av siden

Anette

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  14:24:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Det pleier å være to helger i mars, med to ukers mellomrom, men vet ikke datoene. Hadde jo kanskje gått an å tatt kontakt med klubben, men det legges vel inn på terminlista snart. Jeg tror jeg skal starte der, men det kommer an på hvilken hest jeg kjøper. Si fra hvis du skal dit da!!

Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  14:39:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
okay! du ser meg sikkert på en pinto (forhåpentligvis)

Gå til toppen av siden

Anette

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  15:18:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Og du ser meg forhåpentligvis på en skimmel. Hehe..

Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 01/02/2003 :  22:57:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
hah, du ser meg ikke på en pinto likevel!

en mørk sjokoladebrun en i stedet.:)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.