hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjemmesider
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Hjemmesider
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

kerry

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2003 :  23:05:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekerry  Svar med kopi av melding
Er det noen som har hjemmesider dere vil vise til andre? :)

Min er www.home.no/kerry2

Redigert av mix1 den 19/02/2003 01:23:36

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  02:27:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har flere hjemmesider.. Dette er den ene: http://www.home.no/spoff/.

--
spoff
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  14:05:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
åssen lager man hjemmeside? med sånn dærre html eller noe?

Gå til toppen av siden

kerry

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  14:59:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekerry  Svar med kopi av melding
Du kan få laget ev veldig enkel hjemmeside på home.no. Da trenger du ikke å kunne html koder og sånt :)

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2003 :  17:11:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er flere steder du kan lage hjemmesider uten å kunne HTML. F.eks. på home.no som kerry sier. Selv foretrekker jeg å lage dem fra bunn av i HTML (selvfølgelig uten en teit HTMLeditor). Det krever kanskje litt trening, men er ikke så veldig vanskelig. Ved å gjøre alt fra bunnen av kan jeg velge å ha ting nøyaktig som jeg selv vil. Dessuten benytter jeg gjerne serverside HTML og CSS for at ting skal bli penere. Evnt. også litt cgi-scripting med Perl eller Python (for å lage egen gjestebok f.eks. Liker ikke å måtte ha reklame på, dessuten kan jeg lage gjesteboka nøyaktig som jeg vil. Nå har ikke jeg gjestebok på mine egne hjemmesider, men ta gjerne en titt på hjemmesidene til Marits rideskole. Disse er det jeg som har laget).

Det enkleste er nok å lage noe et sted hvor du ikke trenger å kunne HTML. Lærer du deg derimot HTML, og gjerne litt mer webprogrammering er det mye morsommere å lage hjemmesidene . Så kan du gi dem litt mer personlig preg også.. Lurt å ta et steg om gangen! Men kanskje du vil det senere..

Lykke til!

--
spoff
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2003 :  14:45:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hei!

dette er mine hestesider:
www.geocities.com/hest85
og:
www.spotnik.has.it

Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2003 :  19:57:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding

Heizann..
her er min hest :)
www.lady.moo.no
eller
www.lady.rules.it
det er den samme siden men er ofte noen av adressene klikker =)

mvh ronja&lady
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 07/04/2003 :  16:45:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
har nettopp begynt å lage side, så den er litt tom. men dere kan jo skrive i gjesteboka mi, gi meg ideer og sånn:)

www.home.no/amayan/

Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 09/04/2003 :  20:03:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
min er www.nala.has.it

Gå til toppen av siden

Anne-Marthe

Skrevet - 23/04/2003 :  23:06:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min er http://home.no/cherry

Akkurat startet med den, så det er mye igjen;)
Gå til toppen av siden

Prospect
» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2003 :  19:56:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideProspect  Svar med kopi av melding
Hellu, ta en titt inne på min hjem side da,
www.prospecty.webbyen.dk, det er siden om den hesten jeg har nå, eller www.wbnicole.webbyen.dk, det er hjem siden min, om den forrige hesten jeg hadde, kjeme fine bilder.

Klemmers Prospecty
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2004 :  17:04:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hei er det noen som vil bli medlem på siden min??pliiiis jeg har bare en der..dere kan få jobber og slikt men den er ikke helt ferdig ennå så da kan dere bli med å bestemme hva dere vil ha på siden og hvordan den kan bli bedre..hvis dere vil så gå inn på http://groups.msn.com/allegodetinger---fire
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.