hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Brukshestkjøring
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Kjøring
 Brukshestkjøring
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kajsa

» VIP

Innlegg: 767

Skrevet - 05/08/2003 :  03:01:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Noen her som har prøvd seg på brukshestkjøring?

Jeg synes det høres kjempe gøy ut, og som en fin måte å få fram kjøresporten hos dem som egentlig ikke hadde tenkt å konkurrere. Men, hvor og når er det stevner da? Har vært innom alle sider jeg kan tenke meg at det kan stå noe om det, men finner ingen ting. Vet at det skal være på fjordhest NM nå i august, også tror jeg det var i Etne på noe greier der i fjor. Er dette alt? Noen som har peiling? Har kjempelyst å prøve på det.

Forresten, om noen har peiling; hvordan er reglene for lisens for gromen?

Cecilie M
» VIP

Innlegg: 88

Skrevet - 05/08/2003 :  09:57:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCecilie M  Svar med kopi av melding
Jeg deltok i kvalifiseringstevne i brukskjøring i fjor vår. Tror ikke det er så mange stevner ennå. Jeg hadde ikke lisens.. Det krevdes ikke, det var Arbeidshesten som arrangerte det.

Kjempegøy, enda jeg stilte uten å ha trent.. Visste ikke at det skulle være stevne, jeg var bare på Starum på dølehest samling/kurs også viste det seg at det skulle være brukskjøring, så jeg meldte meg på med pappa som groom( han fikk vite det en time før start...).

Ta kontakt med Starum, Dølehestens Venner eller Arbeidshesten, de vet kanskje noe.

Det på Etne var forresten NM i brukshestkjøring, var kvalifisering 4 steder i Norge på forsommeren. Har sikkert vært det i år og...

Dølehestfan med to svarte dølahester
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.