hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Feltritt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Feltritt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Goldkløv

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  19:19:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Hei!

" Når skal det bli hest på meg da?"
Redigert av - Goldkløv den 27/02/2006 20:23:37

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  19:30:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Er ikke feltritt: dressur, sprang og terrengritt?

Vil tro det er terrengritt du mener.

(er ikke sikker)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  20:10:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ina og Løkken; er riktig som du sier, så er vel terrengbiten hun mener ja..Ehhh.. Jeg lurer på nå hvilke feltstevner du har vært å sett på? Bilder som blir vist sånne er jo spesielle hendelser og sånne florerer det av i alle slags idretter alt fra turn til ridning så det at du har sett noen stygge bilder er vel ikke akkurat grunnlag nok til sånne uttalelser..Driver aktivt med dette, og kan faktisk ikke huske at noen av hestene på stevnene jeg har vært på har falt og slått seg grusomt! Høres på meg ut som om du ikke helt hva du snakker om.. De hestene jeg kjenner som går i terrenget synes dette er kjempegøy og snurrer seg utrolig opp når de skal ut - storkoser seg når de får løpe og hoppe i terrenget, hvordan kan du da kalle dette dyreplageri?? Er i felt som i alle andre idretter skader, men som sagt, skader finner du overalt.. Hestene våres er godt trent og går med splintsikre belegg. Dessuten så starter du jo heller ikke klasser du ikke er klar for - felt har i forhold til mange andre grener sånn at du må kvalifisere deg for å kunne starte høyere kalsser.. Kunne sikkert ha fortsatt i evigheter, men skal gi meg nå.. Siste ord her må bare bli at du må snakke ut av uvitenhet!
We`re just out of controll
Redigert av - picazzo den 27/02/2006 20:12:39 Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  20:29:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
kult å fjerne hele første innlegget da..

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/02/2006 :  20:36:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm.. Enkelte ganger angrer jeg på at jeg lærer folk å redigere innleggene sine.

Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  20:42:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis du leser innlegget mitt så skjønner dere sikkert hva som sto i det første.. At feltritt er dyreplageri fordi hun har sett bilder av hester som faller.. Innlegget har nettopp blitt redigert siden det sto der når jeg svarte for en halvtime siden.. Blitt redigert etter det..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  21:06:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
ja leste gjennom innlegget ditt nå..men sysn fortsatt det er tåpelig å slette det første innlegget etter at det er blitt besvart av andre...men det er min mening...
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  21:13:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, helt enig i det kross.. Men er vel sånn det blir hvis man ikke kan stå for det man skriver.. Har man først lagt ut en tråd så får det bli der hvertfall etter det har blitt besvart..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  07:43:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Egentlig så skulle jeg redigere det men så ble hele greia slettet, det var ikke meninga, men jeg har jo ikke peiling på feltritt så da må jeg ha tatt feil av di bildene.
Det kan jo hende det var bilder av terrengritt jeg så:(
Men jeg ber om unskylding på det.

" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  07:44:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Jeg mener det sto at det var feltritt, hmmm
" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  11:48:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Terrengritt er jo endel av konkurranseformen feltritt.

Men uansett så er det ikke så veldig realt å redigere førsteinnlegg slik at det noen har svart på blir borte.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.