hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ditt aller høyste ønske
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ditt aller høyste ønske
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  13:41:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Det jeg ønsker meg mest av alt nå er å få kjøpt tilbake den ene hesten jeg har solgt...

Ellers så sier jeg meg enig i dette:

Kopi av melding:
Jeg ønsker meg verdensfred + at alle mennesker skal ha det bra.

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  14:25:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da ville jeg ha ønsket at jeg kommer til å fortsette å ha så god kontakt med bestevenninnene mine som jeg har nå. Er så fort gjort å skli fra hverandre, men jeg håper at vi klarer å holde kontakten resten av livet, for disse venninnene er unike :)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  23:39:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Att alt skal bli slik det var i sommer<33
Alt er så forandret nå. ikkebra

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  20:10:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Mitt største ønske er å ha min eigen stall. Ein stor stall, med plass til 10-15 hestar. Å ha eit par avls-merrer og ein fjoringshingst og ein holsteinerhingst Og i tillegg ha gode nok karakterar til å bli veterinær..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  17:01:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ha et godt liv ;) (leve lykkelig)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 28/03/2006 :  17:35:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mitt største ønske er å på en eller annen måte få masse penger, slik at jeg kan kjøpe et fint sted med masse plass,bygge en stor stall og begynne ridesenter eller stutteri.Jeg kan sitte å drømme i flere timer om dette.Kunne også tenke meg å kombinere dette med behandling av utviklingshemmede,med bruk av ridning.

Men uansett så må vel mitt aller største ønske være å leve et langt liv,uten sykdom verken hos meg eller mine nærmeste!!

Ride with the wind Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  23:40:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Mitt største ønske er vel at jeg kan få mange, mange år med Garsy som blir 20 neste år+ at jeg og samboeren får et lykkelig å fint liv sammen...... Vil oxo begynne å redde mishandlede hester og andre dyr,... eneste jeg gjør nå er å være medlem i dyrebeskyttelsen.... ER så mye som er viktig her i livet, så er vanskelig å finne på bare 1 ting
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 29/03/2006 :  00:06:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alt jeg ønsker meg, er min beste venn - Perla. Mitt største ønske er å få være med henne til en hver tid, hun er nemlig livet mitt, og min aller, aller beste venn!
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  18:49:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
*jeg tror på sånn krig og fred og sånn*

jeg er fornøyd jeg.. penger kan ikke kjøpe lykke! men hjelper jo på..

fred på jord og alt det der...
og enig med kross. evig liv

mvh Mia.....
Redigert av - Goytil den 21/04/2006 16:52:07 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  20:45:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm...Kunne gjerne sett at livet var enkelt jeg;P sånn som i lønneberget Ikke så mye vondt.

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  21:50:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Mitt høyeste ønske er faktisk at jeg kan se tilbake på livet mitt som gammel, og føle at jeg har fått noe meningsfylt ut av livet mitt, og at jeg er fornøyd med det jeg evt. har oppnådd...

+ fred på jord og alt det der ;-)

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  23:14:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hehe, skjønner at det er vanskelig å komme på ett enkelt ønske.. ;)
Selv måtte jeg tenke litt..
Mitt største ønske er at besteforeldrene mine(som bor rett ved siden av) lever lenge og når den dagen komme da en av dem må reise, håper jeg de får reise i den rekkefølgen de selv ønsker(altså bestefar før bestemor). Misforstå meg rett,men dette er deres eget ønske også. Jeg ønsker dem ikke bort! ;)

men hvis jeg kunne hatt et ønske til ville det vært å få kontakt med søskenbarna mine igjen og x-tante og x-onkel. Savner dem veldig og det sårer at vi ikke er på talefot..
(skilsmisse, besøksforbud hos min egen tante, onkel brøt kontakt+++ skillelig suppe)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 30/03/2006 :  15:10:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde ønsket meg å vinne i lotto (stor gevinst).

Det må jo være en opplevelse og da kunne jeg kjøpt tilbake gamle ponnien min og så hadde jeg hatt mulighet til å starte osv....
Vet det er veldig materialistisk, men vi har alltid hatt dårlig råd, så for en gangs skyld vil jeg ha et liv uten økonomiske bekymringer...

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 01/04/2006 :  00:01:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Hest [:-D].

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2006 :  15:23:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Å være frisk...

Opprinnelig postet av Kurre

Den traff meg! Satt å rullet nedover svarene: Penger, stall, penger, penger, penger... plutselig kom det: å være frisk... Der ser vi hvor liten betydning materielle ting har...
Dette var ikke ment som nedrakning på noen av dere, skulle bare lufte prinsippet litt...

Jeg hadde nok ønsket at jeg hadde hadd det bedre med meg selv til tider. Og at alle de rundt meg skulle ha hatt det bra...
Eller så hadde jeg ønsket meg Brave Star... Er ikke sikker... Mye som kunne vært bedre, men fint å tenke på og late som om det er det også da.

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.