hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ditt aller høyste ønske
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ditt aller høyste ønske
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  23:50:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Mitt ønske nå er at blodprøvene av hesten min vil si at han er 100% frisk og at han kan gå travløp igjen og at jeg får tatt ferdig monte lissensen min.

Opprinnelig postet av Birk Mollyn

Hurra blodprøvene er blitt bra og nå er det bare å begynne å trene hardere igjen.

Opprinnelig postet av Birk Mollyn

Flere som får ønske sitt oppfylt jo Så bra!
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  18:08:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Mitt høyeste ønske???

Skrudd tiden ca 1uke tilbake og bare sagt NEI!!!

Hmm... Det og tenke litt på meg selv innimellom hadde vært fint, men det klarer jeg ikke!!

Mitt aller aller høyeste ønske handler ihvertfall ikke om penger, penger betyr altså SÅÅÅÅ lite for meg!

Drømmejobben har jeg. Drømmehesten har jeg!
Å vite at jeg duger til noe er vel det jeg ønsker meg akkurat her og nå!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  11:43:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Bli proff sprangrytter:)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

siljan og nathalie

» VIP

Skrevet - 14/02/2007 :  17:21:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
At jeg aldri noensinne vil tvile på at jeg gjode det rette valget å avlive hesten min, som var min veileder og kompanjong i ti år. Gå til toppen av siden

SeljesetLucy

» VIP

Norway

Skrevet - 14/02/2007 :  17:51:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSeljesetLucy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSeljesetLucy  Svar med kopi av melding
ALDRI mystet hesten min
Seljeset lucy<3 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 14/02/2007 :  19:37:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
at hesten min aldri dør og alltid er frisk
at jeg kan gå amok i heste butikk og dvd butikk

og at jeg er rik
med modell kropp

stor stall med ridehus og svømme basseng, og villa

og en super kjekk man som elsker meg og bare meg

pluss gode venner jeg kan stole på

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 15/02/2007 :  00:37:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm.. Først og fremst klisjèen; fred i verden, mat og god helse til alle.

Så at jeg og de jeg er glad i får et langt og lykkelig liv, og at jeg når jeg blir gammel og grå kan se tilbake på livet og ikke angre på noe.

Så skulle jeg ønsket at hesten min kunne leve evig.

Og så, den store drømmen; At jeg kunne bli veterinær! (Må visst prøve å gjøre noe med den, for jeg greier aldri å gi slipp på den drømmen... )

Hmmm.. det ble vel flere enn ett ønske, da.. Men men...

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2007 :  00:38:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Jeg skulle ønske at gampene mine, Tyrol og Montana, fortsatt levde. Savner de masse begge to

Ellers skulle jeg faktisk ønske jeg var midt i eksamensperioden jeg hadde før jul. Vi hadde det så utrolig kult sammen da vi leste (vi var vel en 5 stykker, jeg og 4 kamerater). Selvom jeg var drittlei alt som hadde med skolen å gjøre gledet jeg meg virkelig til hver dag, for det var en ny dag jeg skulle henge med vennene mine. Synes egentlig det var veldig koselig å ha eksamen også jeg

(mulig det bare er jeg som er rar. Men faktisk, de to beste periodene på BI var fadderukene som var en 2 uker lang fest, og eksamensperioden)

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2007 :  14:16:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg ønsker at noen gir meg 80.000 kr, som jeg for eksempel kan bruke på denne: Pardzjan

Opprinnelig postet av Ildfuglen

Fy så¨peeen

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 19/03/2007 :  14:21:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Jeg ønsker meg tre ting jeg ikke kan velge mellom,

1. Att jeg kan beholde Fox(ponnien miin som jeg elsker over alt på jord)
2. Att jeg og Effekt kan få mange fiine år sammen og ri EM om noen år..
3. Att Fox holder seg frisk slik at vi kan ri vårt siste NM til sommeren sammen...

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Polaris79

» VIP

Skrevet - 19/03/2007 :  15:15:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ønsker meg at de jeg er glad i (familie, venner og dyr) får leve lange, lykkelige liv uten sykdom og ulykker:)
Materielle goder er av mindre betydning.
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 19/03/2007 :  18:33:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Akkurat nå ønsker jeg meg en stooor bolle med potetgull. I morgen ønsker jeg meg sikkert en vidunderkur for at "slankebuksa" skal passe. Et useriøst ønske, men ihvertfall så er dagens ønske veldig veldig realistisk!
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  10:30:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Måtte ha blitt å bli mange millionær det, for da kunne jeg ha fått oppfylt flere av ønskene mine etter det.

Da hadde jeg kunne kjøpt meg egen gård og bygget ridehus og kommet i gang skikkelig med treningen, så hadde jeg hatt råd til å ri på flere timer i uka, men forskjellige hester og endelig omsider blitt proff dressur rytter som jeg har så UTROLIG lyst til å bli!

Og ved siden av kunne jeg ha drevet med avl og salg av hest.

*Drømme seg bort litt, og sveve på en rosa sky*

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 20/03/2007 10:30:58 Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2007 :  20:46:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Min største drøm er nok å få ridd EM og Nordisk i løpet av noen år med den hesten jeg har nå.

Og få ridd nordisk med ponnien min til høsten Det hadde vært gøy det

~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

Lille_Brun

Norway

Skrevet - 11/04/2007 :  21:22:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLille_Brun  Send %s1% en ICQ meldingLille_Brun  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLille_Brun  Svar med kopi av melding
At det ikke fantes sykdommer, særlig kreft! For da hadde pappa levd
Han døde da jeg gikk i 2 klasse Tragisk...

My pony is not fat, she's just big boned!

♥ Mika - Grace Kelly ♥
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.