hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - SLETTET
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 SLETTET
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ragnhild E

» VIP

Norway
Innlegg: 2077

Skrevet - 20/05/2006 :  16:52:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Vet ikke om dette kan gi noe hjelp men:
http://trondheim-mga.com/
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 20/05/2006 :  17:23:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
bortsett fra bea sin komentar er denne debatten sikkelig fin blitt!

jeg håper trondheim får den jeg!
de fortjener den!

de som bry seg mest om ponniene sine bør også få en pris!
hvordan gav du den til imgan mie?

jeg har nemlig pokal!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Innlegg: 271

Skrevet - 21/05/2006 :  14:43:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bare tok kontakt med alyce som var leder da og sa at jeg ønsket å sjenke en pokal. Vi snakket litt rundt det med kriteriene og jeg skrev et brev til styret om kriteriene for å vinne pokalen så de fikk det med i regelene... Noe mer var det ikke...
A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 23/05/2006 :  23:21:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
mie de gir ikke ut premie til de som steller best med ponnien sin lenger!
fordi flere lag kan stelle like godt

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

cecilie_stormur

Innlegg: 98

Skrevet - 17/06/2006 :  11:23:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
mulig litt OT....., men er Raptus fra Nøtterøy? Vet at noen fra en stall i nærheten av der jeg bodde, hadde begynt å leke seg litt. Så ble nysgjerrig på om det kanskje var de? Gå til toppen av siden

cecilie_stormur

Innlegg: 98

Skrevet - 17/06/2006 :  11:46:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
no need to answer. fant det ut selv. var derfor de ikke kunne jobba denne helga, de er jo på nesodden ;) Gå til toppen av siden

games_ruler_forever!

Norway
Innlegg: 84

Skrevet - 06/07/2006 :  14:50:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegames_ruler_forever!  Svar med kopi av melding
Hvem blir årets nykommerlag i år..?

Stjerne Mix (laget jeg er på ) blir det IKKE, for vi er ikke debutanter... Alle har faktisk drevet med MG en del (mellom 4 og 2 ses.), og da går vi ikke under debutantlag i hvert fall, med mindre det dreier seg om at rytterne må være nye for hverandre, dvs ikke ha ridd sammen før. Jeg har ridd med Kine før, og Kine har ridd med Henriette før, men ikke samme ses. eller på samme lag.

Trondheim MGA, Skuterud Sr. og Skuterud Jr. er vel lagene som fighter om pokalen i år... RPT var også et emne, men sånn jeg forstod det på et par av dem kommer de seg ikke til NM. Dermed er de ute av dansen.. Ellers hadde jeg holdt en knapp på dem, de har jammen trent mye...!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.