hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som rir i dressursal?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Noen som rir i dressursal?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

VerIng

Skrevet - 23/05/2006 :  23:42:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter å ha lest mye på svenske forum skjønner jeg at dte er mange der som rir i dressursaler på islendere. Jeg har ikke inntrykk av at dette er så vanlig i Norge ennå..? Er det noen av dere som rir i dressursal, og hvilken type sal er det da snakk om?

:)

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  00:01:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Birtingur fikk dressursal, fordi det rett og slett var umulig å finne noe som var kort nok (som ikke kostet 23 000 +). Han gikk da med Griffin syntet, mener jeg. Funket helt fint på ham, men nå er kanskje ikke han den største gangartsmaskinen da ;-) Gå til toppen av siden

Elisabeth E

Skrevet - 24/05/2006 :  09:24:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pr dags dato rir jeg i dressursal, da det er alternativet jeg har..
En Windsor Elite.
Det er forsåvidt greit, men en gangartsal er myyyye bedre, og anbefales absolutt om det er de to valgene du har.
Det er begrenset hvor mye gangarter man får ridd i en dressursal, i alle fall av den typen jeg sitter med.
Gå til toppen av siden

Marlen.

Skrevet - 24/05/2006 :  21:03:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg ville ha valgt en sal som er "laget" for islandingene våre. Dresur sal syntes jeg blir for høye bak...

Elsker nå z'n min jeg

Men smaken er som baken, delt i to!
Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 24/05/2006 :  22:27:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også sett på Top Reiter salene, men slo dem fra meg fordi jeg ønsket fleksibel bom og ullstopp. Var på nippet til å kjøpe Ideal, men fant ut den ble for dyr å kjøpe ny- og brukte brune slike finner jeg ikke. Nå har jegg bestilt en Globus Gloí så jeg er spent på om den passer:). Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  13:08:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
En hest på stallen har dressursal, funker helt greit det =D Selv har jeg en ALLROUNDSAL til hesten min, hoho =P Den er ikke den beste til å ri gangarter i for å si det sånn. Men eneste salen jeg har hatt til henne som sitter... (Hun har LAV manke, og hun er drit smal foran)...
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  18:46:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg red før i kiffer dressur sal!
¨digg sal

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

STANGELAND

» VIP

Skrevet - 01/06/2006 :  21:13:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg ville ha valgt en sal som er "laget" for islandingene våre. Dresur sal syntes jeg blir for høye bak...

Elsker nå z'n min jeg

Men smaken er som baken, delt i to!

Opprinnelig postet av Bæring&Marlen

enig, Marlen... elsker min å! best
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.