hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir-2! (følg den andre debatten "Rideleir")
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleir-2! (følg den andre debatten "Rideleir")
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne   

cecilie

» VIP

Innlegg: 7

Skrevet - 07/01/2003 :  19:31:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hello!!

Jeg lurer på om noen kan gi meg noen tips om hva rideleir jeg bør dra på 2003:

-Ikke islandshestleir...
-stall k er den bra??
-Har hatt egen hest,ridd ca.4 år ( er 11 år )
-Bør vær flinke ridelærerer
-Sette stor vekt på Spran,og masse gøy!!!

Hva rideleir befaler dere???

Hi hi..klem ålebyjenta(",

Mix1

Norway
Innlegg: 123

Skrevet - 07/01/2003 :  19:38:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMix1  Svar med kopi av melding
Vi har alt en debatt om rideleirer gående. Ta en titt på den ved å klikke her. Les også artiklen "hvilken rideleir bør du velge?".

Lykke til!

--
Mix1, Moderator hestemarked.no
Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Innlegg: 351

Skrevet - 08/01/2003 :  13:51:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Se hva jeg har skrivd om Lefdals rideskole på innlegget som heter

Rideleier - Lefdals rideskole!
Gå til toppen av siden

Milla

Norway
Innlegg: 96

Skrevet - 08/01/2003 :  14:02:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMilla  Svar med kopi av melding
Østby ridesenter er en fin rideleir! Med bra mat og morsome hester/ponnier!

Der blir man delt inn etter rideferdigheter!
Da jeg var der for 2 år siden (tror det er det) lærte jeg masse. Synes dette var en bra rideleir.

Har også vært på Stall Tajet, det var helt greit! Lærte ikke så mye, men vi hadde det gøy med hestene. ;)

Lykke til med rideleir valget ditt!

-Milla
Gå til toppen av siden

Mix1

Norway
Innlegg: 123

Skrevet - 08/01/2003 :  14:37:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMix1  Svar med kopi av melding
Vi har alt en debatt om rideleirer gående. Ta en titt på den ved å klikke her. Les også artiklen "hvilken rideleir bør du velge?".

Lykke til!



--
Mix1, Moderator hestemarked.no
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway
Innlegg: 2870

Skrevet - 09/01/2003 :  13:58:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg synest du bør dra til strand rideskole!

www.firmanett.no/strandrideskole tror det var rett adresse!

har vært der en uke for noen år siden, det var kjempegøy!!

Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway
Innlegg: 167

Skrevet - 12/01/2003 :  14:35:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Anbefaler Lefdals Rideskole har både vært her på rideleir samtidig som jeg rir der til vanlig i rideskolen to ganger i uka. Alle hestene er topp og instruktørene det samme. Vil også anbefale Kragerø, et kjempetopp sted som jeg har vært på rideleir to ganger og skal sannsynligvis dit igjen i år også. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne   
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.