hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken rase har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Hvilken rase har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 24

Anniken_wiggo

Skrevet - 18/01/2008 :  10:19:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min er en blanding av Oldenburger og Holsteiner ;P Gå til toppen av siden

LenaåGavata

» VIP

Skrevet - 01/02/2008 :  09:20:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Araber å fjording:D Gå til toppen av siden

Lena-Mundilfari

» VIP

Skrevet - 01/02/2008 :  14:37:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil ha,og har Islandshest<3333!De er bare best!!!!så myke og søte(L):D:D:D Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2008 :  15:56:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har polsk halvblods
smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden

Mari-Herkules

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2008 :  08:42:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMari-Herkules  Svar med kopi av melding
Hesten min er en blanding av varmblods, døl og araber
Han ligner egentli ikke på noen av delene

Alt kan gå <3
Gå til toppen av siden

Ponnien+Theo

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2008 :  11:59:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePonnien+Theo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonnien+Theo  Svar med kopi av melding
Har en belgisk varmblods ridehest drektig med norsk varmblod hingst, så har jeg en fjording + at jeg har em welsh/shetland.
Tribute to my best friend ever - Luke - savner deg masse ponni'n min
www.idaponniene.piczo.com
Gå til toppen av siden

rolexblesa

Norway

Skrevet - 12/02/2008 :  19:00:49  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingrolexblesa  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresserolexblesa  Svar med kopi av melding
Jeg har en kjempe flott Kaldblods ! Hun er Hobby hest å hu stor trives som det Har eid henne siden 4 Feb. 2007 <3 Gå til toppen av siden

Lena-Mundilfari

» VIP

Skrevet - 26/02/2008 :  18:30:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en islandshestvalakk:DHadde hoppe før men hun ble solgt...Har også hadd en norsk varmblodstraver en gang i tiden:)over 20år han nå;) Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/02/2008 :  20:55:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Måtte avlive min Hollandske Varmblodshoppe i begynnelsen av januar, men har nå kjøpt meg ny, ei Oldenburger-hoppe. Ellers har jeg en NV åring og er med i en Kaldblods =)
Gå til toppen av siden

Maaariel

Skrevet - 29/02/2008 :  14:45:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Akkurat nå er jeg den stolte eier av ei åringshoppe 3/4 tinker og 1/4 islandshest! Kjempenydelig liten krabat:) Hadde moren også, men mistet henne i høst, hun var 1/2 tinker og 1/2 islandshest, og begge disse to gulljentene har/hadde verdens mest avbalanserte syn på livet, ikke redd noen ting og med på alt!

Før disse to, har jeg vært eier av ei araber/new forest hoppe i mange år, hun ble den inponerende alder av 27 1/2 år ;) Kjempe hoppe det og, men litt mer skvetten. Og en stor kaldblodstraver (x-traver).
Gå til toppen av siden

Diaz_Bettina

» VIP

Skrevet - 05/03/2008 :  21:49:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en Norsk varmblods ridehest hoppe e. Diaz. En kaldsblods hoppe e. Storelan. En fullstammet Pinto hingst e.Albano. Og en shettishoppe e.Vargtass (Gråtass) Kjekke hester heile gjengen. :) Gå til toppen av siden

DreamWorks

» VIP

Skrevet - 07/03/2008 :  21:53:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en 5 år gammel Irsk fullblods hoppe!:D noe jeg trives utrolig godt med !
og jeg trives veldig godt med fullblodser generelt ! de har en helt spesiel sjarm alle sammen!:D
Jeg rett og slett elsker dem!!:D<3<3
Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 07/03/2008 :  22:13:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Jeg har ei fjordahoppe på 20 år! Har hatt henne nå i 8 år, og det har vært 8 kjempefine år <3

Nå får tiden er jeg fòrrytter på en skimmel New Forest, en stor flott kaldblodstraverhoppe :D

Og for ikke så lenge siden var jeg fòrrytter på en skimmel Pura Raza Española. En nydelig og stor hest! <3

Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

DonogMari

» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2008 :  18:25:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDonogMari  Svar med kopi av melding
jeg har Døl , kaldblods og to blandingshester <3 (:
Mari :- D Gå til toppen av siden
Side: av 24 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.