hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hester du har "vært borti"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hester du har "vært borti"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 16

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway
Innlegg: 1117

Skrevet - 16/06/2006 :  11:39:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Bente og June: Bente har skrevet opp to hester som heter Stella, en knabstruper og en fjording!! Det er fjordingen June mener kan være den samme tenker jeg!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 16/06/2006 :  11:40:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nei, jeg trodde det var knabstruperen Stella
Fjordingen Stella bor her i bygden enda, kan se henne hver sommer n[r hun kommer ut p[ sommerbeitet. Ser henne fra stuevinduet mitt da.

O.T. men kan noen forklare hvordan jeg kan fjerne skrive en normal aa, tastaturet har bitt helt rart. Om jeg skal skrive aa *dette var den gamle maaten jah*.. parentesene funker ikke heller eller noe

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway
Innlegg: 205

Skrevet - 16/06/2006 :  11:40:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
*june*: Jeg tror jeg har vært borti et par av hestene du har skrevet opp.
Alfa: DV vallak, mørkebrun, gikk litt i skole på Atlungstad og ble solgt til Folldal(?). Kan det stemme?
Lille My: Har aldri sett henne, men hvis det er den samme shettisen som jeg tenker på, så har to av mine beste venner ridd henne inn, da hun stod på Atlungstad!


Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo



Er ikke den samme Alfa allefall, for Alfa jeg snakker om, er hoppe, og netopp fått føll;)
Lille My, heter egentlig My Angelica, og jeg tror hun nettop har blitt innridd, hvis jeg ikke tar feil. Hun er vel ca 3-4 år gemmel.
Gå til toppen av siden

Tone_

Innlegg: 1197

Skrevet - 16/06/2006 :  11:40:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Disse hestene har nok betydd mest for meg i min karriere med hest... Troll Sula, Tjessem Svarten, Tjessem Tuva og Dynamic har vært/er mine egne, resten har jeg stelt/trent:

Tin-Tin - blandingsvallak, merkelig blanding av døl/fullblods...
[...


Opprinnelig postet av Tone_



Regner med at dette er samme TinTin som vi hadde i skolen på Geilo,kjøpt fra Nøtterøy Ridesenter.
Stor gul sak med lange ben på.
Han heter egentlig Ulsrud Dinto og er ikke noe merkelig blanding i det hele tatt,men renraset kaldblodstraver....etter...tenke tenke...Atom Vinter? Bork Rigel?

Opprinnelig postet av Kurre



Tror ikke det er samme hesten, for denne Tin-Tin var ikke særlig langbent... rundt 1,50 kanskje.. og brun, ikke gul..
Stod på Stavanger rideklubb rundt 1990-1992.
Ble sagt at han var 1/4 døl, 1/4 fullblods og 1/2 svansk halvblods.. så rett og slett merkelig ut, ikke noen særlig pen hest..
Lignet en liten varmblods..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway
Innlegg: 1117

Skrevet - 16/06/2006 :  11:42:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
*june*: Jeg tror jeg har vært borti et par av hestene du har skrevet opp.
Alfa: DV vallak, mørkebrun, gikk litt i skole på Atlungstad og ble solgt til Folldal(?). Kan det stemme?
Lille My: Har aldri sett henne, men hvis det er den samme shettisen som jeg tenker på, så har to av mine beste venner ridd henne inn, da hun stod på Atlungstad!


Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo



Er ikke den samme Alfa allefall, for Alfa jeg snakker om, er hoppe, og netopp fått føll;)
Lille My, heter egentlig My Angelica, og jeg tror hun nettop har blitt innridd, hvis jeg ikke tar feil. Hun er vel ca 3-4 år gemmel.

Opprinnelig postet av *june*



Okei, da er det ikke samme Lille My heller, for såvidt jeg husker døde den lille søte ponnien..

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway
Innlegg: 205

Skrevet - 16/06/2006 :  11:46:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke hvordan man får fikset tastaturet, Bente, men skjedde sånn med mitt engen oxo. Etter at katta hadde vært oppå d.. Husker ikke helt hva jeg gjorde for å endre d, men d er ganske lett egenlig...
Skal si ifra hvis jeg kommer på åssen man fikser d;)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 16/06/2006 :  11:47:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg kan ikke begynne med en slik liste, da blir den helt forferdelig lang, så jeg tar bare med et utvalg.

Sonja - fjordhest, min første hest.
Valhall Miss Viola - welsh sec. A, min fòrhest og min lille diamant.
Glittra - fjordhest, verdens herligste lille fjording.
Supermann - fjordhest, liten vallak med glimt i øyet.
Leik Elden - kaldblods, travergutt full av futt.
Flaten Best - kaldblods, litt "gal", men egentlig verdens snilleste.
Mellem Brutus - kaldblods, lille engelen min, som vi alle trodde ble slaktet, men som heldigvis bare ble solgt.
Navnløs hoppe - kaldblods. Lille svarte engelen min, den nydeligste traveren jeg har sett!
Dana's Little Tiger - Islandshest/Araber, en liten energibombe full av futt og liv.
Trym - kaldblods, liten tullegutt med en fremtid på travbanen.
Sasha - kaldblods/døl, en liten uheldig mix med verdens vakreste øyne.
Edel Jo - fjordhest, var min favoritthest på rideskolen i alle år.
Geysir - Islandshest, lille flotte pelsdotten min med 5 gangearter... Savner deg!
Stjarni - Islandshest, var fòrhesten til veninna mi i lange tider.

Kunne nok ha skrevet opp ganske mange flere, særlig travhester, men lar det være med disse, fordi det nok er denne gjengen som har betydd mest for meg.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 16/06/2006 :  11:49:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Lurer paa om det er samme Tin-Tin som stod paa EDR for en del aar siden?
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 16/06/2006 :  11:50:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vet ikke hvordan man får fikset tastaturet, Bente, men skjedde sånn med mitt engen oxo. Etter at katta hadde vært oppå d.. Husker ikke helt hva jeg gjorde for å endre d, men d er ganske lett egenlig...
Skal si ifra hvis jeg kommer på åssen man fikser d;)

Opprinnelig postet av *june*



Huff, kjipe greier.. Men si gjerne fra om du kommer paa det ja

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway
Innlegg: 205

Skrevet - 16/06/2006 :  11:53:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Vet ikke hvordan man får fikset tastaturet, Bente, men skjedde sånn med mitt engen oxo. Etter at katta hadde vært oppå d.. Husker ikke helt hva jeg gjorde for å endre d, men d er ganske lett egenlig...
Skal si ifra hvis jeg kommer på åssen man fikser d;)

Opprinnelig postet av *june*



Huff, kjipe greier.. Men si gjerne fra om du kommer paa det ja

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec


Trykk shift og Alt
Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway
Innlegg: 205

Skrevet - 16/06/2006 :  11:54:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Vet ikke hvordan man får fikset tastaturet, Bente, men skjedde sånn med mitt engen oxo. Etter at katta hadde vært oppå d.. Husker ikke helt hva jeg gjorde for å endre d, men d er ganske lett egenlig...
Skal si ifra hvis jeg kommer på åssen man fikser d;)

Opprinnelig postet av *june*



Huff, kjipe greier.. Men si gjerne fra om du kommer paa det ja

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec


Trykk shift og Alt


Oj.. Jeg mente : Trykk Shift og Alt . Hehe.

Redigert av - *june* den 16/06/2006 11:55:17 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 16/06/2006 :  11:55:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kurre - du som kjenner en del isiser. Du kjenner vel ikke tilfeldigvis til to som heter Drøfn og Doppa?

*june*, jeg fikk til tastaturet igjen :o) Gikk bare inn på kontrollpanelet og videre inn på tastaturet.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway
Innlegg: 2056

Skrevet - 16/06/2006 :  11:59:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tone: Troll Sula? Bittelita mørkebrun/sort kaldblodshoppe?

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin


Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway
Innlegg: 208

Skrevet - 16/06/2006 :  15:05:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
ofeigur- islandshest
Donnovan - shettis
rekur- stoor islandshest
japis- islandshest
godi - islandshest
aria - islandshest
kengala - islandshest
Balder - døl
Ikaros - Fjording
Nytunsblakken - fjording
Draumur- islandshest
Bjarki - islandshest
Evergreen Forest - varmblodstraver
Odin - islandshest
Lina - islandshest
Rødur - islandshest
Bergtora - islandshest
og Funa selvfølgelig;)

Det var alle hestene jeg har passet, og/eller hatt på for
Gå til toppen av siden

Tone_

Innlegg: 1197

Skrevet - 16/06/2006 :  15:16:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tone: Troll Sula? Bittelita mørkebrun/sort kaldblodshoppe?

Mvh Tone Kristin og Lolita

Opprinnelig postet av kristy



Jepp...

Eide henne i 6 år, solgte henne til Nord Trøndelag i 2003.
Kjenner du til Sulemor??

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden
Side: av 16 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.