hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva koster egentlig en islandshest???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Hva koster egentlig en islandshest???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

krapylet

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2003 :  21:24:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekrapylet  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har vært forrytter for islandshest og rir isiser innimellom, men jeg lurte på en ting, hvis jeg nå skulle kjøpt en hest, islandshest altså, hva hadde den kosta ca.???
Jeg ville gjerne hatt en hoppe eller vallak, 4.gjenger som gjerne kunne litt sprang(men ikke nødvendig) fin på tur, og grei med andre hester, helst ikke så veldig vanskelig å ri, men med litt vilje!
vet noen sånn ca. hva en "sånn" islandshest hadde kosta? eller er det heeeelt forskjellig fra hest til hest?

********************Ine**********************************

Svala_4ever

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  18:46:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvala_4ever  Svar med kopi av melding
Som regel koster en fin 4 gj. med rene gangarter fra 30-40. Men da synes jeg det skal følge med utstyr altså:P Kan godt hende at det er litt forskjellig fra hest til hest, men en 4 gj skal ikke koste mer enn 40 syns jeg! Men det er nå meg da..
- Svala frà Àsgarði <3
&
Heiða frà Hæli <3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.