hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spøkelser i skogen i Vestby?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Spøkelser i skogen i Vestby?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Mocca21

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  16:56:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hmmm.. jeg tror, men er skeptisk... for det første så klarer jeg ikke å se noe annet en en snål lingnende sikikkelse bak hunden... ser ut som noe med uvanlige rare foter.. en kjempe hund som står på to eller noe sånt...

de andre bildene med det hvite på ser mer ut som linse lus.. jeg har fått noe alla på bildene mine viss man er uheldig nåkk å få med en flue.. men blitsen min er ikke sterk nåkk så det må være litt skummrin da... men med tanke på hvor stærk blits han har, kan man ikke utelukke dette..

men like vell.. jeg digger slikt.. men får aldri opplevd det selv.. skuffet... men egentli ikke, for jeg er ikke så glad i å være alene, å få frysninger av rare uvanlige lyder.. brrr :)

Opprinnelig postet av Mocca21

her er ett bilde jeg tok av hestene på beite i går.. legg mærke til den hvite sikkelsen..? hva er det?..

Hvis dere tror jeg her fikset dette bilde selv, må dere tro om igjenn..
Dere kan prøve det selv med å ta med kamerae ut i litt skomring og evt vent på knotten kommer å spiser deg nesten levende.., å knips i vei...

..Når du forlater noe så vakkert, er det vanskelig å ikke snu seg to ganger..
Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  17:28:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
sånn har jeg fått på bildene mine også!!! men de tok jeg inne i hallen da, finnes det spøkelser der å mon tro!=) Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 29/06/2006 :  11:17:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt klart et spøkelse Mocca! Se på hesten din: Den vender seg bort og ser ukomfortabel ut... U-huuuuuuuu!!!! Gå til toppen av siden

1974

Skrevet - 29/06/2006 :  13:08:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
På det hestebildet ovenfor synes jeg det ser ut som en liten hvit møll/sommerfugl har fløyet foran akuratt da hun knipsa jeg?Eller en hvit blomst ganske så nær?
Seff fins det mer mellom himmel og jord men ingen ufoer eller skapninger som står fast mellom tiden,og det fins veldig mange gode bilderedigeringsprogrammer ute og går-så man skal ikke ta alt for god fisk-ri på tur i skogen og kos dere;)
Gå til toppen av siden

1974

Skrevet - 29/06/2006 :  13:19:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men vær på vakt!Mouahahahaha..=)hehe Gå til toppen av siden

HampusGoldstar

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:44:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
Skumle greier!
Har hørt akkurat det somme om det som skjedde på Marits Rideskole, personen son satt på hesten som fløy ut hang fast i stugbøylen, og døde. de fant ikke liket igjen da...
Det er nesten bare sånne skoger ved stallen som jeg har hesten min

SKUMMELT!

Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

Ellaaaa
» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  10:09:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, var nettopp på MR, og den første natta fortalte en venninne at i det ene hjørnet der hvor ridehuset står nå, hadde en hest løpt ut og rytteren ble drept. Og den siste natta skulle noen fra rommet vårt gå for å skjekke listene som henger på ridehuset, og hun kom hylende tilbake og fortalte at det hadde vært masse dunking derfra - fra det hjørnet : / To andre gikk og skjekket, og de hørte akkurat det samme.. Og i akkurat det hjørnet er det faktisk mange hester som løper ut, det har jeg sett selv.. O_O Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  13:08:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hester har nok en skjette sans ja
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

HampusGoldstar

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  16:26:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHampusGoldstar  Svar med kopi av melding
Når jeg var på MR i 2004, gikk jeg på samme kurs som en som rei Lady Marie(Dere som har hvert der veit hvilken hest det er) å hun føy ut hver gang hun kom til det samma gjørnet, er ikke kan henne det var noe annet som var litt skummelt men...
Stakkars rytteren falt ja av hver gang:( Det er ikke enkelt å holde seg fast når en hest plutselig løper ut...

Så lenge hesten har det bra, har jeg det bra! Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  17:30:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
tenk, du går i en skog en kveld, det begynner å bli mørkt.. du er helt alene.. så hører du en lyd bak deg, og snur deg - og det er ingen der. så snur du deg igjen og skal gå videre - og der står en skikkelse og ser på deg! Den er nesten som et menneske, men ikke helt.. og den rekker ut en arm...
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  01:27:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skumle greier!
Har hørt akkurat det somme om det som skjedde på Marits Rideskole, personen son satt på hesten som fløy ut hang fast i stugbøylen, og døde. de fant ikke liket igjen da...
Det er nesten bare sånne skoger ved stallen som jeg har hesten min

SKUMMELT!

Opprinnelig postet av *Sunny:)*

Pussig det der...hvordan alle rideskoler/sommerleirer av ymse slag, med respekt for seg selv har en helt egen historie om ei jente/gutt som døde under tragiske omstendigheter...og i etterkant går igjen og skremmer livskiten utav gjestene på leiren...og bare om natten,må vite...
Hadde det vært meg som gikk på den rideskolen,ville jeg nok ha vurdert å bytte...spesielt dersom de "reklamerer" med en slik historie der de faktisk ikke engang fant igjen liket til den døde... *s*

Seriøst...jeg er av dem som faktisk tror på at det er endel sannhet i dette med ånder/spøkelser...men disse rideskole-historiene er intet annet enn vandrehistorier som enhver sommerleir har...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 04/07/2006 :  23:44:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, ærlig talt!!! Nå må dere kutte ut jenter! Jeg tør snart ikke å sitte alene i min egen kjellerstue på kveldene å skrive på PC`en... Dere skremmer vannet av meg altså!

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  00:05:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
tenk, du går i en skog en kveld, det begynner å bli mørkt.. du er helt alene.. så hører du en lyd bak deg, og snur deg - og det er ingen der. så snur du deg igjen og skal gå videre - og der står en skikkelse og ser på deg! Den er nesten som et menneske, men ikke helt.. og den rekker ut en arm...

Opprinnelig postet av Hanna & Lukas

akkurat den der er ekkel. Du snur deg, og når du snur deg tilbake er det noen rett foran ansiktet ditt
Har tenkt på det mange høstkvelder når jeg går og ser bakover :P

-Marte Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  00:16:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fysj! Måtte skru på lyset nå jeg altså!

Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 05/07/2006 :  00:32:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fysj! Måtte skru på lyset nå jeg altså!

Opprinnelig postet av MajaPeWs

He, he... Satt du i bekmørket? Det kan ikke jeg, jeg er så mørkeredd atte...
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.