hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Utegang året rundt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Utegang året rundt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  23:45:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Hesten min står ute året rundt. Han trives kjempegodt med det. Hestene der har stor, tørr og lun stall som de kan gå inn og ut av som de vil. De står ikke mye inne akkurat, helst når det er varmt og masse insekter. Er det snø og vind, snur de bare rompa til og står ute - de går ikke inn i stallen. Om det er 20 minus også - de står ute. En sjelden gang vi har på dekken, over 15 minus da kommer dekkenet fram (som oftest). Hvis det er perioder det er mye bløtt, hender det vi stenger de inne på natta. Sånn at hovene får tørke litt, og ikke minst hestene :) Når vi kommer på morgenen er det eneste de tenker på, å få komme seg ut og det fort ;) Til min hest og mitt bruk funker dette SUPERT :)
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  21:29:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har hestene mine ute hele året..de stoor trives med det!! det har de begge gjort helt fra de ble født ;-)
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.