hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Steder for annonser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Steder for annonser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  12:15:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen her som vet hvor man kan sette inn gratis annonse for salg av hest. Uten om hestemarked, sportshesten og dyrenett??

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  13:01:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
annonse.no og annonse24.no er gratis i hvertfall... men om det er mange som er innom der å kikker er en annen sak.. ellers koster finn.no bare 20 el 25 kr da:)
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  13:36:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stortsett de du nevner selv som er gratis, pluss de angela nevner. Men vil absolutt anbefale deg å gidde å bruke 30 kr (tror jeg det nå var) for å annonsere på finn.no! Der er det enkelt å lage en orentlig oversiktlig annonse med flere (!) bilder til. Kan legge til at når jeg skulle selge min hest annonserte jeg han på finn, dyrenett og hestemarked og 99% av henvendelsene jeg fikk var av folk som hadde sett annonsen på finn! Så de 30 kr er det absolutt verdt!
Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  13:40:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er ikke meg som skal ha annonse men hjelper en som skal det Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  13:47:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg ville satset på å betale litt for annonseplass. De gratisannonsemarkedene er som regel rotete og dumme. Om bare alle hadde holdt samme standard som heste-nettet.dk..
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  14:19:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg solgte min via finn, og de seriøse fant også hesten der.
Ble til og med budrunde og greier :p
Finn bruker mye penger på reklame, og fol ksom ikke vanligvis er mye på nett finner frem dit.
En annonnse på hestemarked er verdt noe i det øyeblikket den ligger på fremsiden, siden forsvinner den i alt rotet på annonnsemarkedet.
Jeg som har lett lenge etter hest gidder såvidt se inne på HM feks er bare rot, dyrenett har kommet seg og skal ennå forbedres mer.

Gå til toppen av siden

Kaken

» VIP

Skrevet - 20/07/2006 :  20:36:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
WWW.HASTNET.SE er en kjempebra sie med gratis annonsering, men den er svansk da, men mange norske er innom dre.. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  22:08:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
www.horse.dk
Dansk salgsside ..

Ellers er www.finn.no veldig bra!

Edit: link

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 20/07/2006 22:10:04 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  17:07:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
www.dyreweb.no er gratis å annonsere på.

http://www.gulesider.no/rubrikk/

www.klikkher.no

Begge de er også gratis.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  17:53:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
vil vel anbefale finn.no for å få flest interesserte, men det er jo ikke gratis da... kanskje verdt det allikevel?
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.