hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lyst til å poste på et hesteforum til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Lyst til å poste på et hesteforum til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  17:27:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
http://angel-eye.net/hesteforum

Tviler på at det er en veldig stor konkurranse for MIX x) Så ta det helt med ro. Vi trenger bare litt mer aktivitet og nye medlemmer, så det hadde vært koselig om noen ble med :) Hestevenn heter forumet.. og er et veldig avslappet og hyggelig forum der vi snakker om hest og ridning og alt mulig..!

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  17:45:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Nå er iallefall jeg medlem:)
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  18:49:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Får ta å melde meg inn jeg også da ^_^
www.hestene.no Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  21:28:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Supert :D Hjalp veldig med noen nye :) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  23:02:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Medlem jeg og :)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  00:42:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Registrerte meg eg også, men synest det var vanskelig å lese der. Ekle fargar, og eg har til og med bra syn..:) Var så tåkete på ein måte.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  11:35:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Gunvor: Prøv å bytte theme da;-)

Holder på å registrere meg nå jeg.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  11:56:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gunvor: Prøv å bytte theme da;-)

Holder på å registrere meg nå jeg.

Opprinnelig postet av Ina_R

Aha, går det an altså?

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  12:22:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Åja!

Istede for å forklare lager jeg bare et bilde av det:

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 06/07/2006 12:37:57 Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  13:22:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Men når man poster innlegg så der navnet står står det til noen shettis, islandshest, til meg står det fallabella.. Hvor får jeg forandret dette??:P
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  13:42:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
^Det forandrer seg etterhvert som man poster mer! De er som rangeringer.. :) Jo mere poster man har, jo "større" rase får man under nicket:

Falabella - 0
Shettis - 20
Islandshest - 100
New Forest - 200
Araber - 300
Varmblods - 400
Oldenburger - 500
Lipizzaner - 700
Frieser - 1500
Shire - 2000

Etterhvert kan jeg ordne en hack som gjør at man kan skrive hva man vil under nicket! :)
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 06/07/2006 :  15:58:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
nå jeg også medlem
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  16:08:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Tenkte jeg skulle bli medlem jeg også, men jeg fikk bare beskjed om at brukernavnet var opptatt (Ingvild og Kenzo).. Merkelig, hvem fler kan kalle seg det??
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  16:18:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Merkelig, ja.. :/ Ingen på medlemslista som heter det..! Kanskje det ikke går med mellomrom..? Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/07/2006 :  15:13:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm... Det er nå slik at jeg sjeldent blir beigeitret for nye ting. Det gamle er på en måte det beste. Tror jeg holder meg her på HM jeg Gå til toppen av siden

pouyus
» VIP

Skrevet - 18/07/2006 :  14:26:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.forumportalen.no/forum Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.