hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - mobil og røyk?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 mobil og røyk?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 12

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 18/10/2006 :  10:48:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
. Luftegården er kanskje ikke blant de aller største nei, men den er helt grei. Den ligger jo bare noen hundre meter fra stallen din Svalgårds Cherie, så du har kanskje ridd forbi noen ganger..?

Opprinnelig postet av Tone_

Kan godt være jeg har ridd forbi ja... Er ikke helt sikker på hvilken stall det er, vet bare den er ca der med Leikvoll.

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

gulponnis

» VIP

Norway

Skrevet - 19/10/2006 :  21:21:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegulponnis  Svar med kopi av melding
Jeg prater i mobilen, fordi jeg rir med ei hånd hele tiden uansett.
Halvt Western, Halvt klassisk
Jeg synes begge deler går ok, så leng du er trygg på hesten

Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2006 :  19:31:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
når jeg er på tur med Jovita, snakker jeg i telefon leeenge hvis det er ei venninde som ringer meg. skriver meldinger gjør jeg å..
Jovita er verdens roligste tur hest :) .. når jeg rir henne alene..
*koseturer på laaaaang tøyle*

ellers på bane, har jeg med meg telefon, men tar den aldri opp før jeg trenger det virkelig..

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2006 :  21:35:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Hadde aldri ridd en hest som ikke hadde tålt lyden av en mobil! Da må det være mye annet den reagerer på også.. Men de fleste hester begynner vel å bli vant til ringetoner nå
Selv både sender jeg mld og snakker i tlf når jeg rir på tur.. Skjeldent jeg må ta i tøylene med begge hender på hesten min.. Rir jeg en hest som er litt mer gira, holder jeg ikke på med mobilen, så ser det jo ann Kan ikke huske at det har utgjort noen fare for sikkerheten min, så..
Ingen røyker i nærheten av meg eller hesten min, enkelt og greit Hva andre gjør bryr jeg meg overhode ikke om..
Heldigvis ingen på stallen som røyker, hverfall ikke fast eller i nærheten av stallen, så slipper å irritere meg over det

<3 Western <3

Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 04/12/2006 :  17:58:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe! ringte heidi jacobsen en gang, da holdt hun på å varme opp til et stevne. plutselig sa hun bare "wops, der var det et hinder" :) syns det var ganske morsomt. kommer an på hvilken hest jeg rir og hvor jeg rir, om jeg tar elefonen eller ikke. røyke har jeg aldri gjort, så hvorfor begynne på hesteryggen... hehe! Gå til toppen av siden

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 13/12/2006 :  19:40:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tar en røyk om jeg rir på tur med lange tøyler. ALDRI om jeg sitter og "rir", bare ved skritting og ALRI i nærheten av stallen, i stallen eller i nærheten av unger som man fungerer som et forbilde for osv. Men så lenge det bare er meg og hesten, og røyk går jo som kjent oppover så merker jo ikke hesten noe til det uansett. Får jeg et problem kaster jeg røyken. Så greit er det. Røyker heller ikke om det er veldig tørt osv ute sånn at om jeg kaster røyken så kan ingenting ta fyr. Men røyking inne i stallen, i ridehallen osv hører ikke hjemme NOEN plass!!!!!!!

Jeg snakker IKKE i telefon når jeg sitter på hesten. Ringer noen ber jeg de ringe opp senere. Har alltid med tlf, men det er for min egen sikkerhet og ikke for annet.

Gå til toppen av siden
Side: av 12 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.