hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bildekode (HTML)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Bildekode (HTML)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  14:14:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
haha, good one cheri første vipen jeg så med farger osv var lise & vindur sin, i forrige uke ^^ og da ble jo den lille skap-HTML-friken meg inspirert..
www.freewebs.com/hannaoglukas
Redigert av - Hanna & Lukas den 06/11/2006 14:15:54 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  17:55:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Goode Cheri xD
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  16:23:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  19:40:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Noen som HTML koden får å skifte skriftype og farge?
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/11/2006 :  19:40:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, lurer jeg også på.. Hvordan får man f.eks. fet skrift på det man vil på vip siden sin?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2006 :  02:50:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
For å få fet skrift på vipen så bruker du koden <BIG>det du vil skrive</BIG>:)
Har sett at det har funket å bare bruke bokstaven b noen steder, men hos meg måtte jeg altså skrive hele ordet før det hendte noe;)

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2006 :  02:51:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
(ehm,selvsagt uten smilyen jeg har satt rett bak,hehe)
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2006 :  03:02:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Men om du bare vil ha større/mindre skrift så skriv <FONT size=det du velger>
Da kan du sette inn fx 01(denne er litt mindre enn vanlig,det har jeg som hovedskrift på min vip)
02,litt større enn vanlig...osv.Du kan med andre ord få det ganske så stoort!

Skal du bare forstørre et ord,en setning el.så skriver du f.eks:
<FONT size=03>blablabla</FONT>

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2006 :  03:05:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Humf,må bare spørre..var det noen som forstod det?...Jeg er ikke så god på å forklare :S
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/11/2006 :  17:15:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg forstod :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2006 :  17:26:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Jeg og forstod det;) Tror jeg:p
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2006 :  03:33:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Så bra!:)
Hehe,harforsøkt å forklare på pm til mange, men endt opp med å gjøre dem anda mer forvirret(tror det finnes andre måter å gjøre det på også nemlig - så man ikke ser like mange tegn..)

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

ChapmanLane

» VIP

Skrevet - 17/11/2006 :  20:51:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChapmanLane  Svar med kopi av melding
jeg lurer på kossn man får fete bokstaver :P ikke store, men fete :) den Big greia var til store bokstaver ;)
R.I.P Perle Turi :'( Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  08:55:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Fikk endelig til å legge inn bilde
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  08:55:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
men nå vil jeg skifte farge og type på tekst xD
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.