hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - importere hest til norge
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 importere hest til norge
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

_Santina_

Skrevet - 26/07/2006 :  09:57:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei, jeg er i polen akkurat naa, og har kjoepet meg to hester som jeg skal ha meg med hjem i gjen til norge. jeg har ringt rundt til alle mulige folk hjemme i norge for aa faa vite hva som kreves for aa faa dem inn. men alle sier forskjellige ting. feks, fkk jeg vite at det ikke var noe karantene paa hest, noen andre jeg ringte var igjen ikke sikre paa dette. saa ringte jeg tollvesnet og spurte hvilke papirer de krevde paa disse hestene, og hvordan betilnga av tollavgifta sku foregaa, de sa de trengete kjoepekontrakten og pass og alt sann helseattester. distriktsdyrlegen mente igjen at tollavgiften betales med faktura naar hestene har naadd norge, i og med at dyrlegen her nede sku sende et skjema om hestene til tollen i norge.. assaa.. HVA er rett/ og hvordan skal jeg faa dem inn i landet, og hva kan det koste meg?? hvis noen vet dette helt sikkert og ver saa snill og hjelp meg med tips, send meg en mail paa mail adresse; faen_da_@hotmail.com takker for svar!
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.