hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Plastisk kirurgi på dyr
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Plastisk kirurgi på dyr
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  09:58:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Om det er som Birre sa for å hjelpe hunden, så ser jeg bare positivt i det. Men når det bli å operere bort stemmebånd for at hunden bjeffer så mye, da skjønner jeg ikke hva folk tenker med. Trening vil jo gjøre noe av det samme.(Altså gjøre at hunden bjeffer mindre) En lettvint løsning på et problem, og også en idiotisk løsning.
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 28/07/2006 10:04:59 Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  11:38:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Så programmet jeg også, og nå er jeg veldig glad for at det er forbudt med kupering av haler og ører her i Norge.
Syns det var helt forferdelig å se de to pitbullene som fikk kupert ørene sine. Tragisk!!!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 28/07/2006 :  23:30:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud!

Stakkars dyr! Blir kvalm av sånne folk Menneskene bør behandle dyrene sine med respekt! Sånne folk burde ende bak lås og slå
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 28/07/2006 :  23:47:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det for å kunne gi dyra et bedre liv er jeg til en viss grad positiv til det.
Men er det kun for eiers lyst og såkalt "behov" er jeg helt imot.

Det er eier (vi),som skal tilrettelegge for å kunne ha dyr på dens premisser så langt det lar seg gjøre i fangenskap -ikke omvendt..

Redigert av - xxxx den 28/07/2006 23:55:15 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  23:59:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tåplige mennesker!! 33% av alle katter i USA blir opert bort klørna på! det er 1/3!! Mens i 20 andre land blir det sett på som dyreplageri. Sier kanskje noe om hvordan (store deler av) USA tenker forhold til her i Norge++!

Samme med stemmebåndene til hundene, blir sett på dyreplageri i mange andre land men i USA er det vanelig!

Men akkuratt det men den hunden som fikk falske testikler syns jeg ikke var så ille. De måtte kutte opp uansett og jeg tror ikke hunden lider noe mer. Så hvis eieren vil betale 200 dollar for det, så greit for meg.

Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  17:26:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  17:27:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
???

La dyr VÆRE dyr!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.