hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Just Rite
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Just Rite
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  09:12:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Heija!
Kjenner noen Til Just rite
han er 3-4 år gammel varmblods vallak.
jekk nettop løp på Biri en dag
men han ble diska Mor: Queen Of Magic.
Far: Rite On Line.

Redigert av - Lisa&wissy den 02/08/2006 13:18:53

Leikas

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  12:34:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
3-4 år gammel?
Du burde da vite nøyaktig alder på din egen hest, eller?!

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  13:48:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Ja ikke sant..!!

*oppgitt*

Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  14:21:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
jeg er heller hos araberen min en hos de traverene mine de bor hos noen andre så faren min kjenner uansett om vi eier ham så vi besøker ham veldig lite for tiden så jeg kan da vel ikke hvite hvor gammel han er da vel jeg bruker bare å ver hos ridehesten min nå for tiden siden en av trav hestene vårs ble solgt åg den heter Midnight News gå innpå sia mi så ser dere bilder av mange tra hester vi har hatt www.piczo.com/hestbest13 :) Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  14:40:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Men hvorfor er du intressert i å vite noe om han når du ikke er hos han engang?
Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 01/08/2006 :  14:47:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
3 år han, men kjenner ikke noe til den hesten. Annet enn at han har gått noen bra løp i det siste. Dere får krysse fingrene for at dette fortsetter Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 01/08/2006 :  23:18:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke bare at du ikke vet hvor gammel den er, men den ble faktisk ikke diska på Biri! I alle fall ikke i følge dommerne. Den gallopperte og brøt løpet, men ble ikke diska. Og dessuten er det hingst i følge DNT sine sider, ikke vallak. (PS. Faren heter RITE On Line)
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:17:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
jeg tror jeg kjenner hesteb min best åg han ble diska jo spør Faren min han kom ikke med i løpet såfall spør faren min du det er vi som eier ham og det er vi som eide moren hans også Queen Of Magic åg jeg vett att faren er Rite on line jeg har bare skreve noe feil:@ Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:18:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hvis du kjenner hesten din best burde du vel vite hvor gammel den er, unnskyld meg..
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:24:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hva er poenget her?

du sier du ikke kjenner hesten , så forsvarer du deg med du kjenner den best?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  13:44:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hehe - en av de tåpeligste trådene jeg har svart på i allefall:)
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  14:22:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Punktum, komma og avsnitt er også en fin ting!!!

Hmm.. Hesten kom ikke med i løpet som han ikke engang ble diska for, men han brøt etter å ha gallopert..

*klør meg villt og febrilsk i skaller her jeg sitter!!!*

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:22:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Blir helt matt her jeg sitter
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  23:26:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enda en rar tråd:)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  09:27:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Hvorfår blir du helt matt der du sitter det er jeg som leter etter min hest Just rite åg Midnight News han står i sverige eller så bor han i malta eller noe sånt drit nå:(savner han<33 Gå til toppen av siden

HelenaD

Skrevet - 04/08/2006 :  09:34:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Midnight News står i Hundvåg, har tidigare varit i träning hos Olle Goop men inte nu längre. han e för övrigt till salu. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.