hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Prisvurdering
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Prisvurdering
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  20:20:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg aner ikke. Jeg vet bare at dersom man mener en gjenstand er verdt en viss sum, så forsikrer man etter det også - ellers er det jo knappest noe poeng med forsikringen, for da må man jo gå ned i standard.

En millionshest ville ikke vært forsikret for 80.
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  20:27:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
En venninne av en venninne har en tre år gammel vallak (nettopp kastrert) etter en av disse blue horsene (husker ikke hvilken, men en av de mest kjente), og den er satt til 150 000 kr.
Helt sort og nesten 180 cm høy men ikke tung. Smidig og elegant. Kanskje den vakreste hesten jeg har sett.

Humm.... vurdere å selge et par hester for å kjøpe stor svart hest , neida.. hehe, ikke er han til salgs heller.
Gå til toppen av siden

Reaper

Skrevet - 13/08/2006 :  23:43:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Der må jeg si meg uenig, det finnes vel en viss rasebegrensning? Jeg ser f.eks ikke for meg en varmblodstraver gå grand prix selv med verdens beste rytter.

Opprinnelig postet av utstyrselges

Neida, jeg tror ikke det er noen rasebegrensninger!
Jeg tror at med mye tolmodighet og rett trening kan en x-traver gå gp, men hvor godt den går gp, og hvor godt den kan gjennomføre øvelsene i forhold til steg osv, er en annen sak!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.