hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - er egentlig natural horsemanship bra for en hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Natural Horsemanship
 er egentlig natural horsemanship bra for en hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  20:30:43  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Parelli, Lyons, Roberts ER gode trenere! Selv om de er veldig kommers, så sitter de alle inne med kunnskaper vi andre bare kan drømme om. Selvfølgelig kan du lære noe fra disse trenerne! Dette er dyktige mennesker som har enormt mye å komme med. Å ikke vurdere dem som trener, bare fordi de ønsker å tjene penger på eget utstyr er noe rart synes jeg. De har masse å komme med uansett.

Synes i grunn at man setter seg selv litt vel høyt om man ikke tror at disse trenerne kan lære deg noe, eller ikke er 'gode nok' for deg bare fordi de tjener penger på det de gjør. Jeg liker det ikke når Roberts rett ut sier at 'dette hadde du ikke fått til uten min Dually Halter', men mannen er fortsatt en bra trener som jeg kan lære mye av. Derfor forkaster jeg han ikke helt.

Jeg har andre trenere jeg settere høyere, men det pga deres treningsmetoder. Ikke hvorvidt de selger utstyr eller ikke.

Opprinnelig postet av Irriducibili

kunne ikkje sagt det bedre skjølv

Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  17:56:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

enkle NH øvelser, gjør de fleste hesteeiere hver dag (ca) med hesten sin. men du tenker ikke over at du gjør det. f.eks. å leie en hest. skolehester er ofte leietrent, og har respekt for deg på beite (f.eks.)

og ponnier, de skal ikke være frekkere enn andre hester!!!

Opprinnelig postet av karentuppah

Forstod ikke så mye av dette svaret?

Opprinnelig postet av Sassy69

[/quote]

ehh, det jeg mente, var at NH, kan være å bare være sammen med hesten, og ha det koslig sammen..

det ble vell litt enklere?

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  14:56:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
enda bedre forklart(?):

NH trenger ikke å være en øvelse..

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.