hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verifisering
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Verifisering
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kajsa

» VIP

Skrevet - 10/09/2006 :  18:43:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Helt greit at dere vil ha 6 kroner i året av oss for å bruke vip funksjonen. Det hjelper uansett lite når jeg mottar kode, men fremdeles får beskjed om å "verifisere meg" selv om koden aldri så mye ble godtatt.

Hva skjer?

Prøv min quiz om de kule gule HER

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  23:08:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det holder og verfisere seg en gangn jeg... ffår se om jeg gidder og gjøre det nå...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  20:09:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Har fått same problemet no. Trur eg har brukt 18,- allereie, og eg får det fortsatt ikkje til. I tillegg har eg "bytta maskin", til ei raskare, men det funkar fortsatt ikkje..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

ennergårdsfreja

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  07:11:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har samme problem jeg også. har fått tilsendt kode opp til flere ganger nå, men kommer ikke inn. Etter at tilsendt kode er tastet inn og jeg taster ok så komer det opp en side som "ikke er i bruk". Syntes hestemarkedet burde komme med en forklaring på dette og ordne problemet snarest mulig. Hvordan i huleste skal jeg klare å få logget meg inn? Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  08:17:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
No har eg fått det til. Men det måtte mange forsøk til, og masse pengar. Måtte bruke den tredje, og nyaste dataen for at det skulle fungere.
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  14:39:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Hm, rart... Har adri hatt dette problemet - vært medlem lenge, også med forskjellige viper (før i tiden)
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 13/09/2006 :  16:15:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Har fått melding om at systemet mot vår SMS-leverandør har vært ustabilt, og derfor har vi nå skiftet SMS-server. Selv om man har fått mange koder fra oss har man bare blitt belastet når man først har fått gjennomført verifiseringen. Har man fått en hvit side eller feilmelding har man ikke blitt belastet.. :o)

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  22:26:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Godt og høyre
Takk for at du svarte på oss fortvilte brukarar

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 14/09/2006 :  00:02:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Ja, men jeg fikk jo til verifiseringen. Det sto "kode akseptert" eller "riktig kode" eller noe sånt. Sort tekst på hvit bunn. Allikevel gikk det ikke an å logge inn, jeg ble bare sendt til siden som forteller om verifisering. Og ja, jeg slettet både midlertidige internettfiler og cookies før jeg skrev spørsmålet her.
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.