hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Steffi fra Hjerkinn
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Steffi fra Hjerkinn
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tikko

Skrevet - 16/09/2006 :  22:07:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har kjøpt en hoppe som nå er 12 år som heter Steffi. Før hette hun kanskje Beaver eller Bever. Hun har sortbrun grunnfarge, sort man, hvitt bliss og noe hvitt på hovene. Hun har stått som turhest på Hjerkinn i de siste årene. Er det noen som vet mer om henne?

LivogZara

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  09:38:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
har ridd henne en gang tror jeg..men vet ikke stort mer...
Gå til toppen av siden

NinaogLiza

» VIP

Skrevet - 17/09/2006 :  18:08:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg red og kjente henne i et år da jeg gikk på torshus folkehøgskole i 02/03. stephi sto der hvert år fra etter sommerferien og til sommerferien begynte igjen. vet ikke hvor mange år men vet hun sto der noen år før jeg gikk der, og sikkert litt etter og.

det kan jo være lurt å ta kontakt med lærerne marit eller hilde på skolen. de vet sikkert masse.

stephi ble brukt i timene våre, samt på noen barnetimer som skolen arrangerte for lokalbefolkningen.
skolen ligger forresten en time utenfor trondheim, på fannrem i orkdal kommune.

jeg personlig syntes ikke hesten var noe særlig. hun kunne sparke og sto derfor i et spilt lengst inn i hjørnet. blanding av kald og varmblods tror jeg. ikke veldig pen akkurat med bakpart mye høyere en resten.

men hun er sikkert en fin hest hvis man blir glad i henne. håper jeg har vært til noe hjelp.
har vel et bilde av henne.. skal vi se...var ikke noe bra bilde, men du ser vel om det er henne eller ikke tenker jeg. :)
Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 18/09/2006 :  10:57:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen på stallen hadde henne på helfor for flere år siden (ca 6 år siden).
De hadde henne bare i ett år, hun var fæl til å sparke med frambenet i døra.
Gå til toppen av siden

Chicago Bulls Tasha

» VIP

Skrevet - 18/09/2006 :  11:11:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde Stephi i et år, men er det er rund seks år siden for hun var rundt 5-6år.. Kjempe nydelig... Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  13:49:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
HeiHei=)
Storesøstra mi sin far som eide steffi=)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.