hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Montesal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Montesal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 28/09/2006 :  00:16:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg skal kjøpe meg montesal om ikke så lenge og lurer på hvilken kvalitet som er på skoies, travutstyr og børjes sine montesaler? Noen å anbefale? Takker for alle svar! Mvh Andrea =)

Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/09/2006 :  12:30:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
bole har en komplett monte sal!

www.bole.no

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 28/09/2006 :  15:21:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Noen erfaringer med den eller de andre som er nevnt?
Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/09/2006 :  15:50:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
nei har ikke det!
Men bole har veldig mye bra varer, og de som jobber der vet hva dem snakker om virker det som.

De er kjempe hjelpsomme og senest på tirsdag fikk jeg en av dem til og måle en hatt for meg, fordi jeg var usikker på str.

Så tror ikke de selger noe drit! :-)

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

extol

» VIP

Skrevet - 28/09/2006 :  23:23:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en slik som Bole selger, men den var ikke kjøpt gjennom Bole.

Synes den er for dyp i setet, og kvaliteten er ikke noe å rope hurra for. Stigbøylene som følger med den hos Bole, kan du ikke bruke-man må ha sikkerhetsbøyler. Videre synes jeg den ser dønn lik ut som Master salen travutstyr selger? Men Mastersalen var tung, over 6 kg? Da kan man like gjerne ri i en vanlig sal.

Jeg foretrekker Lex-salen, som Eldonor selger. Ser Skoies selger den til 1990 nå, på salg. Den farger av, men med litt TLC er den helt topp!
Gå til toppen av siden

extol

» VIP

Skrevet - 28/09/2006 :  23:25:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må legge til at Lex-salen har den dårligste sittekomforten av de to jeg har. Omtrent like behagelig som en planke. Men alt blir en vane, og det er jo ikke akkurat skrittetur man skal på :)
Gå til toppen av siden

Elisabeth J

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  01:13:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElisabeth J  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElisabeth J  Svar med kopi av melding
Jeg har zilco montèsal!! jeg synes det er markedets beste.
mega god å sitte i og stå. og så er den veldig lett..tror det bare er 2kg

fåes kjøpt på

www.hestesport-centeret.no

og

www.nor-pol.no

::Elisabeth:: Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  10:36:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Jeg har også Lex sal, og den fungerer ikke til noe annet enn når du skal ri FORT!
Den er lite behagelig til noe annet.. Men ellers liker jeg den veldig godt!
Veier vel rundt 4kg, så ikke av den lette typen, men greit det når en er for lett alikevel:)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

extol

» VIP

Skrevet - 29/09/2006 :  20:54:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mener jeg veide min Lex til ca 2.5 kg "bar"?

En ting skal man være obs på med Zilcosadlene (og galopptreningssaler generelt) og det er at stigbøylefestene er lenger fremme enn på en montèsal. For noen hester er det nok til at de ikke traver ett steg.

(ja, jeg har prøvd! Måtte inn og bytte til Lex-salen, da hesten ikke engang klarte å jogge i trav med galopptreningssal)
Gå til toppen av siden

NOPAGE

Skrevet - 29/09/2006 :  22:56:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva er lex sal? Gå til toppen av siden

extol

» VIP

Skrevet - 29/09/2006 :  23:37:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ilern, om du leser hele tråden, står det at det er en montèsal som Eldonor forhandler.... Gå til toppen av siden

FightingFaceOgMarie

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2006 :  17:12:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFightingFaceOgMarie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFightingFaceOgMarie  Svar med kopi av melding
Jeg har montésal fra Børjes. Er egentlig veldig fornøyd med den, men det er jo litt smak og behag. Men jeg syntes den er helt grei hvertfall:)
Fighting Face, Fjuken, Dorada & Pocahontas <3

www.freewebs.com/mariietindlund
www.TeamAakeberg.piczo.com
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 01/10/2006 :  21:12:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg driver å sikler på en slik Silco sal, jeg. Ser veldig fine ut, samt at jeg liker å ri med så korte bøyler at litt "fram og opp" salkappe er en fordel. Noen som kan fortelle mer om disse? Tror Johanne UØ har sånn. Litt stilig at de fås i forskjellige farger, da.. ;) Gå til toppen av siden

extol

» VIP

Skrevet - 02/10/2006 :  22:03:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Zilcosalen er vel bare en galopptreningssal de har satt på feste til sjekk og halerem.

Igjen, vær obs på tyngdepunktet. Stigbøylefestene er lengre fremme på galoppsaler enn allroundsaler, montèsaler etc. Ikke alle hester det passer så veldig for :)
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2006 :  19:34:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Jeg er ganske sikker på at min er såppas tung..
Kanskje vi ikke har samme type:)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 07/10/2006 :  22:59:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg driver å sikler på en slik Silco sal, jeg. Ser veldig fine ut, samt at jeg liker å ri med så korte bøyler at litt "fram og opp" salkappe er en fordel. Noen som kan fortelle mer om disse? Tror Johanne UØ har sånn. Litt stilig at de fås i forskjellige farger, da.. ;)

Opprinnelig postet av LisaFi

mange som skaffer seg sånn nå ja. Marthe Wessel har kjøpt seg sånn nå, hun sier den er veldig god å ri i

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.88 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.