hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Holder dere på med voltige på rideskolen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Voltige
 Holder dere på med voltige på rideskolen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Victoria & Timon

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2003 :  20:04:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoria & Timon  Svar med kopi av melding
Hei!
Holder dere på med voltige på rideskolen?
Vi gjør det!
Det er jo egentlig ganske vikrig for da utvikler man sits og balanse.
Hva gjør du??
mener ikke bare voltige, men en gang i blant...

=D
Redigert av - Victoria & Timon den 07/12/2003 19:43:41

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2003 :  17:24:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
på rideskola jeg rir på driver jentene som holder mye på i stallen masse med voltige og de er kjempeflinke . Synes også det er viktig og kjempemorsomt På rideleirene der har vi voltige en eller flere ganger og det er morrsomt . Vet om noen som tenkte å bestille "voltige time" og d gikk vist ant

-sPikE-

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  14:35:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
vi holdt på med voltige på rideleiren ,men ikke på rideskolen='( det var kjempe gøy!
vi hadde voltige 2 ganger før vi skulle ri på avsluttnigen! det var kjempe morro!
vi fikk velge en annen rytter og ri voltige med oxo fikk vi lov til å finne på selv,hva vi skulle gjøre der oppe. men seff hjalp ridelæreren oss oxo dah! det var på lefdals rideskole! det har kansje ikke no med rideskole å gjøre,men jeg bare fikk lyst til å skrive om det her;) foresten det er sikkert voltige der på rideskolen t lefdals!
www.lefdals-rideskole.no

- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 20/09/2005 14:36:57 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/09/2005 :  16:02:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Voltige er driit kult
Alle rideleirene jeg har vært på har hatt voltige.
Noen i en større grad, og andre i litt mindre..

Utrolig tøft og stå i gallop og hoppe av/på i fart

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  13:30:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg synes voltige er kjempetøft å se på...!! men jeg fikk aldri bli me på voltigen på ridesenteret der jeg red før... litt baktung så jeg kom meg aldri opp... *flaut*
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  13:44:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Har begynt med voltige valgfag på skolen, kjempegøy! Selv om jeg ser ut som en ku :P Håper jeg blir bedre etterhvert, det ser ihvertfall veldig gøy ut å kunne det.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  15:43:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har holdt på litt med voltige på rideleir ol. Kjempegøy, men klarer ikke å stå på mens hesten går *for skummelt for Ina*
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  15:58:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har drevet mye med det på rideleir (på Langedrag) samt litt sammen med noen venner. Har aldri ridd det på rideskole.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  16:04:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hadde ikke noe sånt på rideskolen, var bare ridning rundt og rundt på bane hele tida føltes det som Skulle ønske vi hadde det, siden voltige er kjempegøy..
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 12/10/2005 16:05:55 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 12/10/2005 :  17:11:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har holdt på litt med voltige på rideleir ol. Kjempegøy, men klarer ikke å stå på mens hesten går *for skummelt for Ina*

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Solheim ? Det var ganske artig da :D Jeg sto i galopp, det var det artigte jeg noen gang har gjort.. Kjempe tøft, selv om jeg begynte og bli litt sjelven i bena ;)

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  07:37:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Solheim ? Det var ganske artig da :D Jeg sto i galopp, det var det artigte jeg noen gang har gjort.. Kjempe tøft, selv om jeg begynte og bli litt sjelven i bena ;)

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jupp.. Solheim ja.. Hmm.. når det kom til å stå på hesten ble jeg litt skjelven.. Læreren måtte holde i hesten når jeg sto, noe annet var for skummelt.. Er 3 år siden nå, så kunne ha vurdert det nå..

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  22:47:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Holder på med voltige på rideskolen jeg går på! Nå har jeg begynt på sprangkurs da, så det blir ikke mer for meg, men de vanlige kursene holder enda på med det. Det er sinnsykt gøy! =D
Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  17:53:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
av og til,
det varierer

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.