hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hindermaterile
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 hindermaterile
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

katriiine
» VIP

Skrevet - 13/10/2006 :  01:07:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvo mye koster hindermateriale? noen steder de selger brukt?

Chenok

» VIP

Skrevet - 13/10/2006 :  01:58:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
er mange steder som selger hindermateriell, er bare til å søke litt på nettet.

klubben vår fikk nytt hindermateriell for noen mnd siden. nå i høst skulle vi arrangere KM og trengte derfor enda mer materiell. løsningen ble da å lage noen støtter som var "kopier" av de som vi kjøpte tidligere i år, og noen kasser som vi festet sponsorlogoer på. vi bestilte oppheng og skinner fra en leverandør som selger hinder. vi bestilte også umalte bommer som vi selv malte på dugnad.
Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 06/11/2006 :  19:06:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Viss du vil ha BILLIGE, enkle hinderbommer i plastikk. Kan du fin lage dem selv! Kjempebillig.

Du kjøper inn kloakkrør, som koster noe sånnt som 10kr meteren? Så sager du de opp i den lengden du vil ha, setter plasttopper i endene og maler i de fargene du vil ha!

Du kan også legge inni en trebom før du setter i toppene på endene, om du vil ha bommen litt tyngre

Billig, billig, billig.
Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 06/11/2006 :  19:06:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Viss du vil ha BILLIGE, enkle hinderbommer i plastikk. Kan du fin lage dem selv! Kjempebillig.

Du kjøper inn kloakkrør, som koster noe sånnt som 10kr meteren? Så sager du de opp i den lengden du vil ha, setter plasttopper i endene og maler i de fargene du vil ha!

Du kan også legge inni en trebom før du setter i toppene på endene, om du vil ha bommen litt tyngre

Billig, billig, billig.
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 06/11/2006 :  20:10:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Billig, billig, billig.

Opprinnelig postet av I_love_stegg

Meget smart!

katriiine: Der fikk du et godt forslag av I_love_stegg til hvordan lage billige bommer. For å lage stativer er det stortsett å bruke litt kratfige firkantede planker og lage en x av planker under igjen, eller kjøpe sånn metall kryss, hvis du skjønner, også lage hull og kjøpe oppheng.

I stallen begynner vi å få litt skralt med hindermateriel, men vi har snekkret en grind, enkelt og billig. Men pass på å snekkre plankene så tett at hesten ikke kan tre en hov inni!
Gå til toppen av siden

Corino

Norway

Skrevet - 15/12/2006 :  20:02:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
Jeg laget mine hinder støtter av bilfelger.

Kjørte bare innom et verksted å spurte om jeg fikk noen bilfelger, og da fikk jeg bare beskjed at jeg kunne ta så mange jeg ville.

Så tok jeg trepåler å slo ned i hullet i midten og slo på noen klosser under på andre siden og borret hull i de høydene jeg ville og så var søttene ferdig. Så bestillte jeg opp bomm holdere gjennom bole.no. Kjempe kjekke
Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 16/12/2006 :  21:07:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Her er ett bilde av meg og Lita, hinderstøtten har pappa laget Har platikkrør til bommer og en trestokk som er bare å sage i skogen (pass på at det ikke er spisse kvister ol. som hesten kan skade seg på).

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Gå til toppen av siden

krøllalfa

Norway

Skrevet - 31/01/2007 :  15:07:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekrøllalfa  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekrøllalfa  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Billig, billig, billig.

Opprinnelig postet av I_love_stegg

Genialt!!

Jenka, you'r my everything <3 Gå til toppen av siden

RamsViking

» VIP

Skrevet - 23/02/2007 :  12:21:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.kingsco.com

Kjempebra og fint hindermaterial som holder leenge!
Koster en del da, tror det var rundt 15 000 rideklubben betalte for ett helt sett med 8 hinder, hvorav 2 oxere.
Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 27/03/2007 :  11:22:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
ville velget "I_love_stegg" sa ;) man trenger jo ikke dyre da;)

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

mariemilie

» VIP

Skrevet - 05/04/2007 :  19:17:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så utrolig mange smarte forslag her!!! Herregud, jeg har gått rundt å tenkt på å kjøpe vanlig hindermateriell, men har ikke hatt råd for det er jo rådyrt, men så kom jeg over denne tråden og nå er hele "problemet" mitt løst!!

*Går ut for å begynne å diskutere med fattern og modærn ang. hjemmelaget produksjon av hindermateriell*

Thank You!!
Gå til toppen av siden

Fargo Jenta

» VIP

Skrevet - 17/04/2007 :  11:40:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette med billige hinderbommer i plast, til 10 kr meteren, hørtes ut som et meget godt forslag, men hvor har du fått tak i dtive kloakk rør til 10 kr meteren? du må joo minimum ha 4 tommer, og de koster ca 100 kr meteren hos rørleggere. Dvs at skal du lage EN bom, som gjerne er 3 meter, blir dette ca 350,- inkl. moms. Og så kommer maling! så dette er aldele ikke et billig alternaltiv! Bare får å få det på det rene!! Gå til toppen av siden

christinaogodinn

» VIP

Skrevet - 23/04/2007 :  15:25:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er jo dyrere å kjøpe vanlige bommer da.. som er helt nye! Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 07/05/2007 :  17:39:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
hvor kjøper man hindermatriell ??
vi skal kjøpe. men vet ikke om forhandlere !

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.