hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - på kjørt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 på kjørt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  12:38:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.smaalenene.no/nyheter/article2376750.ece stakkars eier
smil til verden så smiler den til deg :)

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  12:55:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkars eier ja.

Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  13:07:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
å huff.. tenk å stå der og se hesten din påkjørt og bli avlivet.. grusomt, stakkars stakkars eier.
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  13:16:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Oi,så grusomt! :-O
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  13:32:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Grusomt
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  13:36:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh... neeii.. Tenk så grusomt for både eier, sjåfør og hest! Det der er mitt største mareritt, jeg er livredd nå om kveldene for at hestene mine skal komme seg ut. Går over gjerdene hver dag. Skal kjøpe de reflexgrime alle 4 slik at de synes om at viss at.... Er ikke lett for den som kjører heller! Dessuten er det ingen gatelys akkurat der de strår og en del ungdommer som råkjører.. gulp
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  20:07:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Islandshesten til søskenbarnet mitt ble påkjørt, og brakk bena :( Han måtte bli avlivet på stedet, kjempetrist. Og det var en grusom tlf å få. Snille gode Brun Blesir!!!

Beate & Alger Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  20:38:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
stakkars hest og stakkars eier:O
*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/11/2006 :  12:13:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Uff.. så trist :( Mistet selv hesten jeg hadde hatt i 6 år slik.. SKulle akkurat løpe over veien for å få tak i hesten, så kom bilen..
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Spich

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  22:45:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som vet hvilke hester dette var?
Gamle hesten til mora mi står i det området der, riktignok nærmere elvestad, men.......?
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 10/11/2006 :  19:50:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åh... neeii.. Tenk så grusomt for både eier, sjåfør og hest! Det der er mitt største mareritt, jeg er livredd nå om kveldene for at hestene mine skal komme seg ut. Går over gjerdene hver dag. Skal kjøpe de reflexgrime alle 4 slik at de synes om at viss at.... Er ikke lett for den som kjører heller! Dessuten er det ingen gatelys akkurat der de strår og en del ungdommer som råkjører.. gulp

Opprinnelig postet av Harneshaug

her er det også mørkt, ingen gatelys, og nesten alle oppi her kjører som et svin.. på hålka..

tenkte litt på refleks grime ja.. men hestene her står aldri med grime, synes liksom litt synn på de da de står å klør av seg grima omtrent... men men..
det finnes jo dekken med reflekser også.. men hvem bruker det på en frisk islandshest ? - ikke jeg, uansett vær, sommer eller vinter.

det er jo bedre enn at hesten skal bli påkjørt. men jeg tar sjansen.. vi hadde en lang dag da de 4 hestene her + naboens 3 hester sprang rundt her i sentrum i bygda.. jeg måtte gå ifra skole og alt for å "fange" disse rampe hestene.. nesten litt trist å gjøre det når du så alle de hestene sprang i full galopp på naboens jorder osv.. full galopp =D men jeg måtte sette alle 7 i hestehagen vår, siden eieren til de 3 nabohestene ikke var hjemme, og gjære en stor planke haug.. men med 2 utbryter-dronninger er det lett å stikke av. så det ente med "husarrest" eller stallarrest da.. men nå har jeg satt stopp for utbrytninga. vi har kraftigere gjære, som er på 150 cm ca.. og 3-4 tråder med strøm.

håper at dette ikke sjer igjen. ikke veldig arti nei..

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2006 :  18:33:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som vet hvilke hester dette var?
Gamle hesten til mora mi står i det området der, riktignok nærmere elvestad, men.......? vet ikke hvem sine hester det var sine men det vart vist 3 store ponnier og 1 shettis som sto der.. men er glad det ikke har skjed med hestene til venninene mine

smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2006 :  20:50:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Off... Så grusomt
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

BeautySarah

» VIP

Norway

Skrevet - 17/11/2006 :  17:37:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeautySarah  Svar med kopi av melding
min hets ble påkjørt :/ Og måtte avlives, hadde bare hatt henne i 2 månder da det skjedde :'(
Ingvild & Mio Golan.
Mio Golan, i love you honey ;€€
Gå til toppen av siden

lakris90
» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2006 :  23:21:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselakris90  Svar med kopi av melding
(dette har ingenting med påkjørt å gjøre, men pc er dum og den vil ikke sende deg mail!!)

hei du!!
jeg leste om Whatafrecklynxent på siden din! og der sa du at han var pappaen til hesten din?? hva heter han?? vet du hvor man finner en liste på hvilke hester han er faren til?? kunne du sende meg et bilde av hesten din??

du forstår at rideskolen har nettopp kjøpt en søt liten pinto hest som heter Hiawata.. og Whatafrecklynxkent er pappaen hans!! hadde vært kos å se en bror eller søster!!

håper på svar!!!..
klem..

hestene gir oss vingene vi mangler... Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 29/11/2006 :  00:33:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff, stakkars hest og eier! Og sjåfør, for den del...

Det er grunnen til at jeg har anskaffet refleksgrimer til våre hester, selv om noen mener at det er farlig og "fy-fy" å la hester stå med grimer ute.

Det får liksom ikke hjelpe, de HAR vært på rømmen før, og vil nok være det igjen en dag. Og en mørkebrun hest i full fart vises VELDIG dårlig langs en mørk bydgevei i høstregnet...

Huff, var skikkelig tragisk, det der...

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.