hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - når begynte du å ri?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 når begynte du å ri?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  22:32:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Begynte så smått å ri da jeg var 6-7 år, og begynte på ridekurs da jeg var 8. Etter det ble det fort mange stevner og hester på for, men jeg kjøpte først min egen hest da jeg var 20. Har da altså nå holdt på med hest i ca 18-20 år, og hatt egne hester i 6 år.
Hege Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 08/12/2006 :  22:41:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
Begynte på ridekurs i 1995, 9 år gammel.. Red der noen år, så fikk jeg min første hest på fòr i 1998, og hatt hester på fòr helt til jeg kjøpte min egen i 2005, 19 år gammel
Så jeg har holdt på med hest i 11 år uten noen pauser Så sprang jeg jo mye rundt i ene stallen og maste om å få ri før jeg begynte på ridekurs da

<3 Western <3

Redigert av - Western Viking den 08/12/2006 22:44:37 Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  00:24:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Begynte å ri i 10 års alderen, på noen gale travere. Fikk litt hard medfart noen ganger Nå er jeg 27, så har vært mye på hesteryggen gitt...
Beate & Alger Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 09/12/2006 :  20:34:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Begynte å ri da jeg var 8. Er nå 17, så har ridd i ca. 9 år :) At det bare er halve livet, er nesten rart å tenke på x) Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2006 :  01:35:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Var vel 8-9 år kanskje da jeg klorte meg fast oppå naboens noget spesielle islandshest. Og til tross for diverse stunt, så kom jeg fra det med både helsa og hesteinteressen inktakt Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2006 :  12:53:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Begynte som steller (fikk også ri, masse turer hvor eier var med ved siden av og ikke minst ble jeg masse longert! Lærte mye, takk Linda =D) for en x-traver (varmblods) når jeg var rundt 9 år. Så fikk jeg og mamma (mamma ble hesteinterisert hu også gitt =P) en islandshest på helfor. Det gikk ikke så bra xD Han likte nemlig å løpe.
Så har vi hatt en kaldblodshoppe (helfor) og en islandshest (solgt =().
Nå er jeg 14 (blir 15 i mars) og har da ridd/holdt på med hest i 5 og et halvt år eller no 8) =D

Haoli <3 Gå til toppen av siden

FreeDi

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  19:45:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Første gang jeg fikk skikkelig hestedilla og begynte å ri var i 2000 .
Det var ikke noe særiøst da, bare litt lørdagsridning og juniorklubb. For tre år siden begynte jeg skikkelig igjen, og nå har jeg ridd sammenhengende siden 2003 - 2004 (: Er hestepasser og rir på rideskole ^_^

Free Di & Ingvild ;* Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  11:14:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
jeg begynte å ri når jeg var 3-4 år..er nå 15 det vil si at jeg har ridd i 11-12 år
~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

Blondie_88

Skrevet - 03/01/2007 :  20:39:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
[
Jeg begynnte å ri når jeg var seks år, nå er jeg 18år. Begynnte på ride skole da jeg var seks år, red på rideskole til jeg var tolv og etter det begynnte jeg å ha hester på för

Redigert av - Blondie_88 den 03/01/2007 20:40:18 Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2007 :  21:52:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd i 10 år nå =) (startet på rideskole (knøttekurs) da jeg var 4 år) . Satt første gangen på hesteryggen da jeg var to da x )
- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 05/02/2008 17:46:45 Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  19:38:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Jeg begynte å ri da jeg var 7-8 år gammel. Etter det har jeg vært bitt av basillen, og er enda ikke friskmeldt. Fikk min første hest for 3 år siden på 25-års dagen min! Det er den mest fantastiske følelsen i verden, og jeg skal alltid ha hest, så lenge jeg er frisk nok til å gi den det daglige stellet!
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Ida_Berg

» VIP

Skrevet - 04/02/2007 :  15:57:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
da jeg var 9 år, altså 5 år siden Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  09:37:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Når jeg var 6 år... Så nå er vi oppe i hm... 16 år med hest, med noen opphold her og der da....
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 05/02/2007 :  14:46:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Jeg begynnte da jeg var 6 år, nå er jeg 21 :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2007 :  10:18:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Begynnte å ri da jeg var 8-9 år, men så fallt jeg av ei kaldblodshoppe som tok ivei med meg, så jeg hadde en pause på et halvt år før jeg startet smått opp igjen på fullblods hesten Chico Superstar med god hjelp av hun som hadde han på helfor. Etter der har jeg ikke blitt redd for å falle av.(har fallt 3 ganger på en dag, hesten jeg red tar hele tiden bokkesprang i galopp osv, å de er ikke små!)
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.