hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken oppstalling av hesten har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 Hvilken oppstalling av hesten har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Pitchie-Pelene

» VIP

Skrevet - 21/11/2006 :  18:50:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Jeg er student for tiden, og skal skrive en avsluttende oppgave innen oppstalling av hest. Jeg søker etter staller som har ulike oppstallningssystemer som bokser og/eller lødrift. I relasjon til dette vil jeg forsøke å registrere hvilke stereotypier (unormal atferd) som finnes i de ulike systemene rundt om i landet.

For de som kan være interessert gjelder dette å registrere hvilken oppstalling som befinner seg på stallene, og hvilke stereotypier som forekommer i de ulike oppstallingssystemene. Gjennom et spørreskjema der svar avgis ved å krysse av gjeldende svar, som da vil kunne gi en pekepin på hva som eksisterer og hvor mye det er av stereotypier, og om oppstallingssystemer har noen innvirkning.

For de som deltar vil de kunne få en utfyllende rapport fra denne oppgaven, med resultater fra undersøkelsen. I dette innebærer det statistikk over resultatene, årsaker for de resultatene som kommer frem, med mye mer.

Er du eller noen du kjenner intressert, ta kontakt så snart som mulig.
Spørreskjema vil kunne gjelde alle som driver, eier eller har ansvaret for en stall med flere hester. Håper å få kontakt med mange over ulike deler av landet også, for å få en helhet i undersøkelsen.