hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Priser barbering?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Priser barbering?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TORHILD

» VIP

Skrevet - 30/11/2006 :  11:23:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor mye betaler dere for å få hesten deres klippet?

Her betaler vi 200,- for leige av maskin.
Kan vi barbere, så barberer vi selv, eller vi betaler andre, pleier da å gi 200,-

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 30/11/2006 :  14:25:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Barberte den forrige hesten min i fjor vinter, da barberte jeg selv, men leide maskin til en pris på 200 kr. Virker egentlig som 200 kr er sånn stander pris hvis du leier av privatpersjon.

Ut i fra det jeg har erfart at andre skal ha hvis de skal barbere hesten din, så pleier de å ta 2-300 kr for det.
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2006 :  18:37:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet foreløpig bare om ei som barberer i Trondheim (er sikkert mange flere), men hun tar 600 kr, uavhengig om hun barberer eller man barberer selv, og man får alltid nye blar. Litt merkelig å ta det samme om man skal gjøre det selv men..
Hege Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2006 :  20:51:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
400 / 500,- for lån av barbermaskin, og at dem samtidig barberer hesten.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 03/12/2006 :  22:31:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
her i byen vet jeg om flere ulike priser. alt fra 400 til 800kr for klipp.

selv tar jeg 700, men da klipper jeg alt (bein, hode, ører, øyner... okay, ikke øynene.. men alt annet!) om det er en liten ponni/ langt å kjøre/ tar lang tid å klippe pga tullete hest osv har også litt å si. er jo også forskjellig hvor bra maskin folk har samt hvor nøye man klipper
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2006 :  01:23:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
400 / 500,- for lån av barbermaskin, og at dem samtidig barberer hesten.

Opprinnelig postet av Don-Pedro

Du vet vel ikke hva prisen for kun leie (ikke at dem barberer) av barbermaskin på Rogaland? Vet han som driver butikken på Rog. har barbermaskin til leie, men har aldri fått med meg prisen...

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2006 :  03:22:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Torstein du mener, ikke sant? Om jeg husker riktig så var det noe rundt 2-300,- men kan være jeg er hjelp på jordet nå - men mer enn 500,- tar han vel ikke. Husker dessverre ikke nøyaktig pris, men syns å huske prisen var igrunn OK - men kan godt hende det er over 500 også, men det tror jeg lite, blir fort en for stiv pris det - men det kommer gjerne ann på hvilken type barbermaskin han har, han selger vertfall enn av di nyeste modellene
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2006 :  03:26:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ellers så husker jeg at Tonje som tidligere hadde Pett, barbererte, om hun leier ut vet jeg ikke. Sist så stod hun oppstallet på VestPolen, men hesten er solgt nå, så om hun holder forsatt til der oppe vet jeg heller ikke.
Også en ved navn Jeanette barberer på Rogaland, 400,- igjen, ved utleiing er jeg ikke sikker på.

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  00:43:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
jeg betaler 200 kr for leie av maskin
~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

Kathriine

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  18:37:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKathriine  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKathriine  Svar med kopi av melding
300 kr for lån av maskin og klipp =)
If U Are Looking After The Best Pony In The World. Give Up. He Is Mine! :;P: Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.