hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Høver på 1 meter.. værste jeg har sett!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Høver på 1 meter.. værste jeg har sett!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Malaysia

» VIP

Norway
Innlegg: 14

Skrevet - 14/12/2006 :  10:10:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMalaysia  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMalaysia  Svar med kopi av melding
AU,AU, det ser virkelig vondt ut, hun burde ikke bare få 3 år, men aldri få noe dyr i resten av sitt liv :@
Klemz Caroline

-Elsker dere Goliath, Tricho og Emil
-Kevin min lille shettis er så søt og nydelig<3
Gå til toppen av siden

katrine89

Norway
Innlegg: 190

Skrevet - 19/12/2006 :  17:41:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Det som overrasker meg at det tok dem 10 ÅR før noen oppdaget dette, og fratok damen retten på hest.

Det er utrolig at de lar det gå lang tid! Og ikke nok med det, men hun burde bli fratatt retten på å eie hest resten av livet.

Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

DonogMari

» VIP

Norway
Innlegg: 30

Skrevet - 10/03/2008 :  18:07:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDonogMari  Svar med kopi av melding
Er det mulig ! uff
Mari :- D Gå til toppen av siden

CarolineOgTommie

» VIP

Innlegg: 43

Skrevet - 23/03/2008 :  21:00:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
SYKE.. FOLK SKULLE VÆRT SKUTT DA! ELLER ALDRI FÅTT HATT DYR ! Gå til toppen av siden

J.Sandbakk

» VIP

Norway
Innlegg: 132

Skrevet - 21/05/2008 :  16:34:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noe lignende har jeg faktisk sett på ordentlig her i Norge under en tilstelning i en liten bygd, det var barneriding med to shetlandsponnier. Begge ponniene hadde lignende hover som ponnien på bildet, bare ikke så ekstremt lange. Antar de var ca 30-40 cm lange. Hovene hadde begynt å vokse framover slik de på bildet og det var ikke vanskelig å se at ponniene hadde vondt. Skjønner ikke den dag i dag hvordan hestejentene som leide dem kunne overse dette. Jeg og pappa fikk jaget dem derifra og vi dro tilbake dagen etter for å se at de ikke var der igjen.
Johanne Gå til toppen av siden

Ragnhild_så_det_så
» VIP

Innlegg: 22

Skrevet - 25/05/2008 :  19:42:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff, hesten så ut som en gyngestol, jo =/ Som missixty sa; syk syk verden... Man holder seg saklig, men mest har man lyst til å bombardere tastaturet-.- Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.98 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.