hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjemmelaget feltrittbane, ønsker tips
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Hjemmelaget feltrittbane, ønsker tips
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Corino

Norway

Skrevet - 15/12/2006 :  20:10:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
Hei, har veldig lyst til å lage meg en feltritt bane hjemme fordi det er et stykke å kjøre vis jeg skal dra å trene. Og så har jeg veldig lyst til å begynne med feltritt.

Er det noen tips om hvordan jeg kan lage slike hinder

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2006 :  22:53:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Du kan ha stokker, kopi av stallen, karkk, grøft og vann kanskje.. :P hehe... Noe er dyrere enn andre ting.. Men pass på og få ordentlig Markering ved foreksempel grøfter... Lykke til med Bygging av Feltritts Bane
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2006 :  23:39:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
vi har lagd masse morsomt.. høyballer er fint men må jo byttes ut for å holdes fine. tønner er bra, bare ta oljetønner på siden, 2-3 på langs. bildekk, benker (hagebenker, men de blir jo store da XD ), stokker.. høyvogn har vi, en stor "ost", en "flytebrygge".. bare å bruke fantasien!
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Corino

Norway

Skrevet - 16/12/2006 :  09:04:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
Takk for svarene, tenkt også på å lage sånn opp hopp og ned hopp. Det er vel som du sa hanna lukas det er bare å bruke fantasien. Får se hva jeg får til. Må bare finne den rette plassen å ordne det på. Har veldig mange beiter og andre plasser, har også mye skog men blir litt lengre unna slik at da blir det andre som bruker den uten min tillatelse, så er vel best om jeg får laget den ved gården, kjedelig vis andre skal klare å ødelegge den vis jeg har lagt i mye arbei i å ordne banen Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 16/12/2006 :  18:11:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
ja, sant det. pass på å sette opp skilt, så folk blir klar over at du ikke vil ha dem der. hvis ikke blir det lett sånn "oj, fine hindre, de vil jeg hoppe, det gjør nok ikke noe om vi prøver litt!"
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.