hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Knivdrepte pingviner
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Knivdrepte pingviner
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  16:19:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så FÆLT!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142635

www.hestene.no

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  18:14:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Sjuke, sjuke folk...
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2006 :  23:15:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Blir så ubeskrivelig sint og lei meg når jeg leser og hører om noe sånnt og lignende saker ÅÅÅÅÅ kan ikke alle jordas skapninger være venner, ikke fiender... huff
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2006 :  01:32:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding

Meningsløst og forferdelig...

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2006 :  07:22:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Syke javler som beklageligvis sikkert har blitt behandlet dårlig av mor, som man sier...
Helt forferdelig, stakkars små pingviner (!) Håper di menneskene bag lås å slå

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2006 :  08:16:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
det er det værste jeg hører og ser, at mennesker "angriper" forsvarsløse dyr på den måten! blir så forbanna rett og slett!
*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

Dasemd

Iceland

Skrevet - 30/12/2006 :  11:18:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDasemd  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDasemd  Svar med kopi av melding
It's very sad....
Birna & Dásemd
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 30/12/2006 :  22:47:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
OMFG=O At det går ann.. Stakkars dyr.. De skulle fått samme straff som et menneske får når h*n stikker ned et annet menneske..
Hvorfor gjør de slik? Jo, for det er den nilligste metonden. Jeg takler ikke slik, det er så alt for mange folk nå til dags som tenker kun på penger.! Dette er trist..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2006 :  23:43:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Det er så meningsløst..

Man må jo virkelig ha personlige problemer om man er nødt til å drepe noen stakkars forsvarsløse pingviner!

Stakkars stakkars dyr.

Det verste synes jeg er det som stod sist, det som skjedde for et år siden, når noen slo ihjel pingvinene med sten.

Det er så tragisk. Hva slags glede/status oppnår man med dette?!

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2006 :  06:46:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Litt OT, kanskje. Men så for ikke så lenge siden så jeg på en kanal, der ble seler slått ihjel til døde...... Menneskene løp ut av båtene fort mens selene forsatt lå på isen, forferdelig!!
* tror kanskje det var PETA filmer fra Internett nå, ikke helt sikker, men dem protesterte vertfall, og filmet ¨under cover¨

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2007 :  00:14:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Helt tragisk!!! hvordan kan mennesker gjøre sånne ting!!! blir så sur
~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  20:51:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Å, herregud!
Hva er galt med de menneskene?!

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2007 :  15:15:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Det er helt klart noe galt med slike mennesker. :/
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Andrea-Hest

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  17:04:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea-Hest  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea-Hest  Svar med kopi av melding
Tragisk azza
Andrea Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  19:48:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
oi da =/

ikke helt godt!

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  21:05:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Huff!!!! =( Er mange sjuke mennesker i verden! NORMALE mennesker gjør ikke sånt, egentlig så er det synd på dem som gjør sånt, de må jo være syke i hodet sitt, må trenge hjelp...

Igjen, stakkars pingviner!

Haoli <3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.