hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - FARMEN 2007
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 FARMEN 2007
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

~Christina89~

Skrevet - 17/01/2007 :  08:57:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syntes det bare var tilpass for Per at han gikk ut. Og piloten bør ikke få bli storbonde igjen i alle fall!

Nei, holder en knapp på Anders. Syntes han virker som et realt arbeidsjern

Arabian horse- Drinkers of the Wind
Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 17/01/2007 :  11:08:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Æ e den tøffaste å stærkaste mainn i værd`n..Æ et ku å hæst t frokost, å kan bank aill som ber om d!!
Æ kan sei 98, 3 eller 98,7 % sekkert at æ vinn tvekampen. Dæm aindran har itj ein sjans, nei d har dæm itj!!!

Hilsen Per

Ha, ha, Per burde blitt på farmen, en kan jo le seg ihjæl av mindre
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  12:38:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
jepp! Og han var jo også et klassisk eksempel på EKTE trønderbart.. Hørt de er utrydningstrua oppi trøndelag...
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  12:45:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nei det er HELT sant hvertfall. merkelig nok syns ikke veggis-pappa at den der var så morsom han! hmpf..

Opprinnelig postet av solanju

hehe

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  20:29:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
I dagens Farmen har vi lært at store mennesker må ha tre poteter mens små mennesker får bare en! og at hvis du har høy forbrenning er det ditt problem, som du må lære å takle! Interessante meninger på den plassen må jeg si! Og stakkars Anders er førstekjempe igjen. Sisit uke var han for FLINK, denne uken for LAT! hm....

rusket

Skrevet - 17/01/2007 :  22:27:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Piloten kan være så kjekk han bare vil, men så lenge han bare er utdannet og ikke årntli pilot - og i tillegg virker tett i nøtta, ja da kan det værra det samme.
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  22:38:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
jupp!

solanju

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  18:27:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Blir igrunn ikke særlig spennende å følge med på hvem anders velger som storbonde i dag.. det er vel kanskje ganske opplagt. Irriterende at den der lille pilot-slasken skulle kaste såå langt da.. Gården hadde nok vært bedre tjent med en som jobbet mer og spiste mindre!

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  19:45:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hu dama som klikka mongo når dyrene ble hentet da
som løp avgårde med kua hhahahhaa

solanju

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  21:47:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
urmoro!!! fnis..

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  23:50:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ble slept bortover og greier
og tror det var storbonden som satt på henne.
men har bare sett reklamen da
har den episoden vært

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  00:38:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja snakk om å leve seg inn i et skuespill.
Komiske greier.

Har vel mine klare favoritter, samen og lykketrollet.
Og en del av de andre synes jeg er bare blæh... kjærringer altså!

Anette Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  00:49:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja blir litt for dumt, når man løper avgårde med en melke ku som om man har styggen selv i hæla.
men hallo
hva skjer med farmen da?
eieren dør og dyr blir hentet og de må betale gjeld

blir litt dumt gjør det ikke-?

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 23/01/2007 :  01:17:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lurer på om han Mikkel kan lære meg å kaste med lasso jeg... hihi... Plutselig blei reindrift så spennende!

Jeg kan da lære deg å kaste lasso...... Ingen kunst det. Teknikken ihvertfall, men kan ikke love deg at du fanger noen kyr for det (eller hest)...

Ellen Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 23/01/2007 :  08:29:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Lurer på om han Mikkel kan lære meg å kaste med lasso jeg... hihi... Plutselig blei reindrift så spennende!

Jeg kan da lære deg å kaste lasso...... Ingen kunst det. Teknikken ihvertfall, men kan ikke love deg at du fanger noen kyr for det (eller hest)...

Opprinnelig postet av Hirsaluohkka

Nå var det kanskje Mikkel som var mer interessant enn selve tauet Han blir forøvrig mer og mer nusselig den karen!

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.