hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ta en titt(titten Tei=D)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Ta en titt(titten Tei=D)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Marisamuelsson

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  19:47:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarisamuelsson  Send %s1% en ICQ meldingMarisamuelsson  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarisamuelsson  Svar med kopi av melding
Heeei og Hå=D

Jeg lurer på hva dere liker og ri med?

Jeg liker og ri med dressur sal og svart hodelag med litt pynt på da:P
oxo liker jeg og ri med ridebukse og en topp eller en lett genser om sommern:)

Og en venninne sa at hesten lytter bedre til sjenklene når du rir uten sko. har dere prøvd? Funker det bra?

Klem fra mari og Silver King

Love is all you need<3

< mg src=C:\Documents and Settings\DESamuelsson\Mine dokumenter\Mine bilder\2007\Hytte_tur_12_01>

solanju

Norway

Skrevet - 10/01/2007 :  20:34:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
jeg rir med westernsal eller allerhelst barbak og et vanlig hodelag, tredelt bitt og ingen nesereim. På meg har jeg hjelm og chaps, og hva ellers man kan få tak i i farta. Jeg HATER ridebukser... Har man stor rompe, gjør man gjerne det! HUFF
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  09:50:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
På meg selv liker jeg helskinnsridebukse, for det gir bedre feste til salen, ridesko som gir bra feste i stigbøylene. Helchaps eller leggshaps avhengig av om jeg rir på tur eller bane, megagode ridehansker som gjør at tøylene ikke sklir ut av hendene, ellers tettsittende gensere eller jakker med høy hals. HATER å ri med sikkerhetsvest og gjør det aldri med mindre jeg skal sette meg på ukjente unghester/hingster.

På hesten liker jeg best: 3-delt bitt eller udelt bitt, uten nesereim på et vanlig enkelt hodelag. Saler som er myke å sitte i for en liten rumpe (hater sprangsaler). Skal ellers bytte til bomløs dressursal, da jeg er såååå lei av saltilpassing og saler som er harde i sete (noe nesten alle sprang og dressursaler er for meg).

Ellers sverger jeg til: jo mindre utstyr som plager hesten, jo bedre er det.

Mari: Jeg har ridd uten sko, og merket ingen forskjell, men kan hende at hester som er sjenkeldaue ikke reagerer. Har ridd i bikini også men ikke at det var noe behagelig.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Theis

Denmark

Skrevet - 13/01/2007 :  22:50:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTheis  Svar med kopi av melding
Jeg rir med westernsal og hodelag uden bitt
~ Mvh. Theis Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 14/01/2007 :  00:40:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
sprangsal og vanlig hodelag i brunt eller svart, men allt skal matche;)
3 delt bitt ettersom det er det mildeste.
Ellers rir jeg alltid med ridebukse, ridesko og chaps/ ridestøvler på stevne;)

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Love_Mario

Skrevet - 21/01/2007 :  13:51:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ponni har Sal,Hodelag med kryssnesereim og Sjabrak ;)
Voilocker er litt vanskelige synes jeg,glir hele tiden..

Selv rir jeg med ridebukse,uten skinn, ridesko/chaps og ridehansker om vinteren :)

Mario,deg og meg for alltid<3 Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 21/01/2007 :  16:02:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
På hestene jeg har nå bruker jeg olabukse westernsal og sidepull med delte westerntøyler. De har kun bitt i munnen ved tømmekjøring men ikke under ridning.
Dersom jeg rir med bitt blir det tredelt sweet iron bitt med westernhodelag uten nesereim og delte tøyler. Bruker aldri noe annet bitt enn dette da rir jeg heller med sidepull eller grime.
Ellers bruker jeg av og til ridebukse når jeg rir unghester for sikkerheten sin skyld og selvsagt ridehjelm til vanlig men ikke på langturer, til det har jeg en praktisk hatt:)

http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2007 :  10:20:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Jeg liker best å ri uten sal med bare grime og leietau, men er hesten litt sterk så bruker jeg gjerne hodelaget. Får karnsje en varmblods traver på for snart, å da blir det vell ikke så behagelig å ri barbakk, værtfall ikke i trav:D
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.