hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - het hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 het hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Fjalar

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2007 :  17:08:56  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingFjalar  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFjalar  Svar med kopi av melding
hei...=(min venn har prøvd 5 hester tor jeg..de to første døde og resten har ikke funka..altså hun er ikke en så veldig god rytter...nå har hun tenkt seg en dansk varmblos...=/jeg syns ikke det høres ut som en god idè...hun er bare 14 og har ridd på en dårlig rideskole(ja, den er dårlig synes jeg)i noen år tror jeg....når hun ikke takler en nordlandshest synes ikke jeg att en DV er en god løsning...men hva tror dere?vill det funke?....!!!!
gjør livet til en fest, ri på islandshest!!

AinaVj

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  01:43:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kommer jo veldig an på hesten da. Kan godt hende at den danske varmblodsen vil være mye lette for denne jenta å ri enn denne NL-hesten. Og om hun ikke er en veldig god rytter gjør vel ikkenoe?
Nå vet jeg jo ikke hva slags nivå denne hesten er på, men om det er en hest som kan en del, tror jeg det bare er fint siden den da kan lære denne jenta å bli bedre. Men om det er en hest som kan lite, ville jeg ikke ha anbefalt det.

Jeg ville ikke ha satt fokus på rase, men heller personlighet og utdanningsnivå på den hesten det blir snakk om.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 17/01/2007 :  12:41:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg ville ikke ha satt fokus på rase, men heller personlighet og utdanningsnivå på den hesten det blir snakk om.

Opprinnelig postet av AinaVj

Enig. Og hvis denne jenta er veldig uerfaren så kanskje det å ha hest på helfor for å prøve seg som hesteeier kunne vært en ide også?

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  17:05:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hun hatt vett nok til å sende tilbake de andre hestene som ikke har fungert gjør hun nok det samme med denne også om det viser seg å ikke være den rette.
Men du skriver at de to første hestene døde...hvorfor? Var det noe hun forårsaket?

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Fjalar

» VIP

Norway

Skrevet - 17/01/2007 :  20:47:13  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingFjalar  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFjalar  Svar med kopi av melding
den første hesten fikk forfangen het...den andre hesten kjøpte hun faktisk av MEG han var utrolig fin..en islandshest hingst på 1 år..han fant ut att de ikke kunne håndtere han så bra..så han ble litt gal...så di måtte nødslkate han derværre...jeg synes hun kunne sagt i fra til oss først!!han var bare DEN UTROLIGE vakre hesten!!men men..

Kopi av melding:
Har hun hatt vett nok til å sende tilbake de andre hestene som ikke har fungert gjør hun nok det samme med denne også om det viser seg å ikke være den rette.
Men du skriver at de to første hestene døde...hvorfor? Var det noe hun forårsaket?

Opprinnelig postet av lucky june

gjør livet til en fest, ri på islandshest!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.