hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tråd hvor vi snakker ut i det blå
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tråd hvor vi snakker ut i det blå
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 21

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  00:08:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
nei det er en sang

askgeir
den heter vaske sangen

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  11:52:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
finner ikke resten av teksten da. noen andre som veit hvor man kan få tak i den

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  16:26:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Nå skal jeg se Borat på kino!
Noen som har sett den før?

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 08/02/2007 :  21:53:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kom og besøk vårt "nye" forum Forum hest med ny design og snart blogg og bildegalleri. www.hestene.no
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 08/02/2007 :  22:08:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sett Borat, den er kjempemorsom og psyko!! hehe! han leter etter pamela anderson i UsA, så dreper an o nesten når an finner ho - hehe! utrolig bra scene der han feite setter seg på trynet til borat... naken... æsj... så intervju med borat på vgnett hvor han sier at han nesten døde etter den scenen, kvalt... haha! tragikomisk. så filmen for mange måneder siden jeg, lasta ner fra nettet :)

noen som har sett anchorman? med christina appelgate blant annet. tittelen er jo drittreig, men filmen er kjempevitti!
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  22:13:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Haha!
Filmen var drit bra! rodde jeg skulle dø av latter!
Den scena der han tykke var oppå han Borat var drit morsom ja, Royal-X! Den filmen skal jeg kjøpe!

Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 08/02/2007 :  22:41:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
en ting er sikkert, jeg skal ikke bli skuespiller! haha! tenk å kvalmt når noen sitter på trynet ditt, en vilt fremmed mann! haha! Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 08/02/2007 :  22:45:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
DER fikk jeg spist den siste biten av 30 cm stratos istedet for å spise kveldsmat som normale folk... Dårlig samvittighet? ....Eh, nei! hehe!

Jubla når jeg kom hjem fra jobb og brøytemannen hadde brøyta hele innkjørselen! fikk nesten orgasme når jeg så det. har jo vært kjempebekymra i hele dag for at jeg måtte ut å måke når jeg kom hjem. HATER å måke jeg, ble kurert i fjor vinter. nytt hus, 10 meter innkjørsel og en liten sprade...
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  00:18:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
anna nicole shit er død

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168480

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 09/02/2007 00:20:39 Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 09/02/2007 :  10:20:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkars, det er alt jeg kan si. hun har ikke hatt noe godt liv... Kan ikke si at jeg er sjokkert over utfallet Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  11:57:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hu har en jente ¨på 5 månder

AinaVj

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  13:14:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
og sønnen døde tre dager etter at jenteungen ble født
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  13:15:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Haha...jeg fikk den jobben da. Begynner i mars. da er det bare å kjøpe seg gummihansker og møkkagreip.
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 09/02/2007 :  16:03:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
anna nicole shit er død

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168480

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Off.. Stakkars..

Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 10/02/2007 :  12:28:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Gratulerer med ny jobb Aina!! kan du ikke skaffe deg sånne gummihansker som de "dustbusterne"på tvn har a?? Med fjær i enden?? Også beære oss med noen lekre bilder...?? *Sol har et festlig bilde i hodet her av Aina i ridehallen med fjær-gummihansker og streng frøken-mine "først må vi vaske...." hohoho*
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 21 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.