hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er riktig pris for denne hesten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Hva er riktig pris for denne hesten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 21/01/2007 :  14:59:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Jeg har en Kaldblodsvallak på 6 år, ca 155-160 høy.. Han blir 7 år i sommer..
Han går til bittet i skritt å trav, har ridd for dansk trener, han likte hesten veldi godt..
Galoppen må jobbes litt med, han fatter helt fint på tur, men sliter litt mer på banen..

Snill på boks, går rett på henger, snill å leie, grei med det meste.. Helt grei med andre hester, men vil gjerne være sjefen.

Selges med Stübben Allroundsal, hodelag, en drøss med gode dekken, ja, så og si alt han trenger..

Han har gode gangarter, UTROLIG deilig å sitte på.. Aldri vært travtrent, helt ridehest i hode og alt..

Trafikk sikker og veldig trygg på tur.

Hva ville du gitt for han?.. Han er en godgutt, men DESVERRE så har jeg fått heste og høy allergi, og kan desverre ikke være så mye i stallen mer. *Snufs*

( Gammelt bilde, ca 5 mnd gammelt. )

TORHILD

» VIP

Skrevet - 21/01/2007 :  20:49:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
15.000,- for hesten + ekstra for utstyret (kommer alt på hvor gammel salen er, den kan jo variere fra 3-8.000,- i pris...) er den første prisen som slår meg.
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  20:50:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
STAKKARS deg! det var jo en skrekkelig ting for ei hestejente må jeg si!!! huff!
jeg ville gitt ca 15 000, nærmere 20 om du får skikk på galoppen!

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2007 :  22:07:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Neei, må du selge ham?! så innmari trist.. kan du ikke ta medisiner, eller noe??
svarten er jo bare nyydelig.. utrolig synd, catharina!!

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 22/01/2007 :  13:12:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mm, jeg vet, det er utrolig trist... Tar medisiner, men de funker ikke så godt som de skulle ha gjort =/ Jeg kommer ikke til å gi meg helt med hest, men trenger en god pause for og bli kvitt all eksemen og sånn.. Det er rett og slett helt jævelig, jeg har goood bodylotion, good eksem salve, pluss tabletter, men funker det?! Litt. Jeg er ikke like gale som jeg var før, men det er gale selvom=( Det går ut over skole og alt, vil ikke ha gym når jeg har de sårene rundtom på kroppen.. Og får ikke sove ordentlig om natten pga jeg klør meg, det er ett mareritt!! Dere er virkelig heldige som er friske og fine!
Allergien har bygget seg opp igjennom mange år.. Før hadde jeg liksom BITTELITT, men plutselig så bare eksploderte det :'(

Allergisk mot mitt eget liv, gitt ! :'(
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  13:36:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Huff! Jeg har matallergi som gir samme utslag som på deg, men hesteallergi?? stakkars deg!!! Jeg som syns synd på meg som ikke kan spise hva jeg vil, men heller det enn å slutte med hest! Kanskje en homeopat eller healer kan hjelpe deg med saken??? Jeg hadde gått til norges skumleste trollkone(om de fins) hvis det kunne gjort susen!
Skjønner veldig godt det med gymmen jeg, for det var sånn jeg også tenkte. Når jeg var 16 hadde jeg hele ansiktet fullt av digre sår, og det er virkelig ikke noe moro! Men du får forsøke å heve hodet så godt du kan, og håpe at du finner noe som kan hjelpe deg på sikt. det er jo tross alt noe du overhode ikke kan noe for, og det er jeg sikker på at de fleste forstår.
Om det kan være til noen trøst, var jeg helt klart på det værste når jeg var mellom 14-18 år, og hormonene jobbet som værst. Etterpå blei det bedre.. Håper det gjelder for deg også!!!
trøste, trøste...

AinaVj

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  14:55:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Det var kjempetrist å høre. Være allerigisk met sin aller største lidenskap. Huff

Men til saken. Kaldblodser ligger jo ikke så høyt i markedspris desverre.
Men siden denne hesten tydeligvis kan fungere godt som ridehest, og aldri travtrent, så ville jeg ha hellet mot ca 20000. Det er jo også en veldig fin alder på han og. Og med det fine utstyret han har og.....

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 22/01/2007 :  16:54:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar:) Har kanskje kommet til en fin løsning nå, hun som jeg solgte forrige hesten min til ser etter forhest som hun vil ha i 1-2 år, og OM hun vil ha han, så hadde det vært så utrolig supert.. Bedre forvert\eier skal man lete lenge etter:) Og, jeg skal få passe Liz (Lino) Sin skjønne hoppe en dag i uken, så håper alt går etter planen!!=D Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  18:28:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Håper det ordner seg for deg!!

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 22/01/2007 :  19:14:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
ja, håper virkelig det! stakkars deg!
men det er vel bare å gjøre det beste ut av saken. er nok ikke så dumt å finne en som kan ha ham på helfór en stund, så kanskje du blir bedre etterhvert. og hun som eier blitz nå ser jo ut til å være veldig flink og snill
stor trøsteklem og masse lykke til!!

...jeg ville nok også tenkt ca 20000. rundt der.

Molly

» VIP

Skrevet - 22/01/2007 :  22:37:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helfor avtale må vel være tingen

Jeg heller også mot 15-20 tusen for hesten og pluss litt for utstyret! Men det er en ting jeg ikke skjønner helt, og det er pluss mange tusen for Stubbensaler Greit at det er kvalitet men hardere saler finns ikke for min rytterrompe *grøss* Har vel dratt på meg stubbenelskere men... smaken er som kjent som baken---- delt!!!

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 23/01/2007 :  08:49:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, syns ikke stubben salene er SÅ gale jeg da men :) Liker dem jeg! (: Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  16:31:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
20.000 + utstyr.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 23/01/2007 :  16:56:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen tak for svar, christine26. :) Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2007 :  22:35:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
enig med molly - stübben er litt for harde for min smak pluss at noen av dem lett gir stolsits (har jeg blitt fortalt)...
anyways: du må kjøpe deg en bashkir-ponni, vettu, catharina de har krøller så de er visstnok fine for allergikere

AsgriimSvarten

» VIP

Skrevet - 23/01/2007 :  23:29:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja hanna, det skulle tatt seg ut:) Hihi. Er sikkert dyre, og jeg har ikke akkurat råd til noen dyr hest for øyblikket =/ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.