hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva driver dere med utenom hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva driver dere med utenom hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2007 :  12:17:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er kronisk syk, og er dermed hjemme.
Dagene bruker jeg på dyra, altså hestene, hundene, kattene, kaninene og chillaene.
I tillegg strikker jeg en del dukkkeklær for salg.

Anette Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/02/2007 :  16:43:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Går på skole da.. Og ellers jobber jeg på gården og på stedets turistkontor.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 11/02/2007 :  18:51:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Jeg jobber på Tromsø familiepark. Selvfølgelig med dyr. Vi har alt fra lama til minigris og reinkalv. Å selvfølgeli masse flotte hester og esel Verdens beste jobb. Tung men lærerik. Ellers går mye av tiden min til min vakre lille Chihuahua
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Ida_Berg

» VIP

Skrevet - 17/02/2007 :  14:00:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Handball og fotball Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2007 :  23:17:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Går på skole... Men det må man jo så, om man skal bli noe i fremtiden

På fritiden driver jeg med vennene mine (noen fååå, men gode venner<3 ^^,), hører på musikk og spiller gitar. Musikk er altså et must i hverdagen min Hehe!

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Marita_Enghild

» VIP

Skrevet - 18/02/2007 :  15:04:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg går på skole....
Spiller volleyball Og av og til går jeg på ski. Er ilag med venner, ser på film Er på datan Resten av tida går til hesten
Gå til toppen av siden

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  15:46:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er vikar i barnehage og avisbud-kjøring, skal si det blir mye jobbing... hihi
Da har jeg ikke mye tid til annet enn samboer og hest+ soving..!

irene og frida
Gå til toppen av siden

€Klippa€

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2007 :  19:53:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
går på lundehaugen vgs, på drama linja. det er veldig gøy, men driver ikkje med drama utenom skulen. så gikk eg på fotball( men måtte slutte pga astm---og klippa:P), og har jobb på hove plantesalg/ fugle-dyrepark..(jobba der i 4 år nå). det er faktsik ganske kjekt, mange kjekke folk, og dyr. me har 2 shettiser der for øyeblikke og alle andre slags dyr.

ellers så er eg med venner, og gjør det eg får lyst til:D meeeen meste parten av tida er eg med klippa darlingen:P
Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 25/02/2007 :  10:31:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jobber som servitør innmellom, og står på snowboard, hvis jeg får tid.. Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2007 :  23:40:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
Veeel. Nå jobber og bor jeg på en stall, så er myye hest! Ellers så dyrker jeg musikk, lytter, spiller, analyserer, leser om, oppdager, lager og produserer den. Er også pc-nerd, så mange timer går til data og web. Webdesign og fotofikling blant annet. Prøver å ha sosialt liv og henger litt på puben og på utestedene sånn innimellom.
Når jeg er i Norge går det i det samme, men jobber i platebutikk og henger mye på konserter og med venner. Nemlig

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2007 :  15:37:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Går på skole, så det blir endel lekser. Ellers jogger jeg litt (må komme i form til fotballsesongen), spiller fotball, leser, hører på musikk, er på MSN og er sammen med venner. Jobber litt som avløser til pappa, og er barnevakt til to forskjellige familier.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2007 :  17:27:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Har hatt friår fra skole dette året, så har jobbet i stall.. Så utenom det har jeg ikke hatt jobb, bare vært med venner, type og slappet av:-)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2007 :  22:26:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Jeg går på skole..kjedelig også liker jeg å høre på musikk ellers er jeg vel i stallen, og innimellom blir det en kino med folk fra stallen..hehe
~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 16/03/2007 :  23:42:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Jobber som avdelingsleder for Studentsamskipnaden. Driver en kaffebar på NTNU. Utrolig koslig jobb som jeg utfører sammen med 'StinaogTojo'
(Ja, der har vi pc, felles intr. for hest og hestemarked og noen ganger liiiitt fritid..;)

Ellers går jo det meste av tiden med på hest, venner og samboern min
Av fritidsaktiviteter er jeg sofagris av rang, gjerne med laptop'en på fanget, men er også ganske aktiv og sosial av meg.
Danset mye, i veldig mange år før ryggen sa stopp og har spilt/sunget i band noen litt for korte år.
Det hender seg jeg våkner en søndagsmorgen uten å huske hva jeg gjorde kvelden før, annet enn at den startet veldig morsomt med gode venner. hehe. men det er vel en logisk(!) forklaring på dette fenomenet også...

Hm.. kunne vel kanskje forveksles med kontaktanonser dette, haha..

Gå til toppen av siden

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2007 :  00:43:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
SLALÅM!! driver jeg med utenom hest.
Og selvfølgelig skole, og lekser.

-Tine. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.