hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Midnight Choice
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Midnight Choice
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 15/02/2007 :  09:31:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
Hei hei.

Jeg hadde Anglo araber vallaken midnight Choice (monty eller choice) på for fra mai-juni til august september. Etter dette vet jeg ikke hvor han er blitt av

Fakta.
født :1991
Farge: Skimmel, eple skimmel
Navn: Midnight Choice
Forrige Eier: IreneE

Lurer veldig på hvordan han har det nå og hvem som har overtatt han, spesiell hest med mye fanteri i hodet. Han har spatt i begge bakbeina men "virker" frisk.
Det ligger bilder i vip Tia+Morkel

Hvis noen vet noe eller vet om en vip på nettet hvor ny eier er. vær så snill ta kontakt, enten her eller på mail Tahia@online.no

sooove ja takk

Kjernsligård-ponnistall

» VIP

Skrevet - 16/02/2007 :  21:54:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg vil også veldig gjerna vite hvordan det går med Monty. jeg eide han før,men solgte han til irene engø som da bodde i mo i rana, men hun flytta til lillehammer var å hilste på monty der, men så ble han bare borte...og nå vet jeg ikke hvor han er. har sett han har stått tilsalgs siden jeg solgte han omtrent. artig hest med litt sprell og myyye personlighet Gå til toppen av siden

Mari-Herkules

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  21:49:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMari-Herkules  Svar med kopi av melding
Hei =)
Er ågså interesert om hvordan det går med Monty ... Ridde han på ridelier da han sto på Sletten førr 2 år sia :) Kjempe fin hest !

Alt kan gå <3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2007 :  03:45:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Har du lagt ut annonse andre plasser= Leste et sted, der fikk utgiver respons fra oppdretter e.l tror hesten står nå i Sverige. Men tror annonsen var på www.hestene.no - etterlysninger
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2007 :  03:46:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Linken; http://www.hestene.no/forum/showthread.php?t=8868

Fin hest!

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 23/02/2007 03:47:04 Gå til toppen av siden

MoKine

Norway

Skrevet - 06/03/2007 :  10:41:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMoKine  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMoKine  Svar med kopi av melding
Heii :)
Jeg hadde Monty på for i høst før han ble solgt til en dame i sverge:)
Nå står han i Ørnskjølsvik i sørsverge og tror han har det KJEMPE bra der :) Men savner han VELDIG mye.Han sto til søsteren til Irene (Eva engø) til han ble solgt dil sverge. Han dro i høst.

Koz Kine :)

Kiine Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.