hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordinghoppe
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Fjordinghoppe
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Marita_Enghild

» VIP

Skrevet - 18/02/2007 :  15:48:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte ei fjordinghoppe 1.11.06 jeg betalte 4 tusen for ho med: Hodelag, 3shabracker/voiloker, div. børster, 4 bein reflekser, 1 fortøy refleks, 1 svettedekken, 1 flisdekken, 4transporter, 1 bandasje, litt medesinutstyr.

Hun har vært ponnitraver.Hadd krysslammelse. Er 2.premiert og 1 i kvalitet. Ho var 18 når jeg kjøpte ho. Hun er ganske flink i sprang og i dressur.

Hva ville du/dere betalt for henne?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/02/2007 :  19:03:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tja. Ikke så mye mer enn hva du betalte for henne. Hun er over sin beste alder, har vært syk. Jeg ville kanskje betalt ca. 6000.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/02/2007 :  20:04:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slenger meg på lasset, og sier max 6000,- jeg også.
Gå til toppen av siden

Phantomstruck

Skrevet - 13/03/2007 :  20:13:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det hadde kommet helt ann på hva du skulle bruke henne til. Kjøre/travhest så kunne du kanskje betalt mer, men som ridehest er hun verdt det du betalte. Travere blir flotte ridehester, men det tar enorm lang tid og god tålmodighet å få omskolert dem så innen fjordhoppa di vil være en anstendig ridehest vil hun være over tjue. Men nå lever fjordinger lenge også da, så glede av henne kan du ha lenger. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.