hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dressur programmet i Knøttecup?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Dressur programmet i Knøttecup?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

HanneogTafryla

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  13:53:16  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingHanneogTafryla  Svar med kopi av melding
Jeg fikk beskjed av en veninne at dressur programmet fra knøttecup var LC:1 NRYF 1999, men da jeg gikk inn på siden til NRYF og inn på feltritt programmene, så var det et helt annet program enn LC..
Så jeg ble litt forvirret..

Hva er det riktige?

(Litt små leit å komme på knøttecup til våren og ri LC:1 også er det ikke det riktige programmet.. knis)

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne, jo mer foretrekker jeg hesten<3 T A F R Y L A <3

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  13:58:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
De pleier å bruke LC:1 som du finner under spesialdressur. Det er bare de andre feltrittsklassene som benytter feltrittsprogrammer.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2007 :  03:08:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
ja, i knøttecup er det LC:1. Uansett så står det jo i propen til det aktuelle stevnet (der hvor klassene osv står).
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.18 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.