hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ønsker informasjon om Don Pedro
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Ønsker informasjon om Don Pedro
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 28/02/2007 :  15:54:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg eier en brunskimmel araber/svensk halvblods, født 1983. Mor er Sue NAK og far er Tornado. Pedro har gjort det bra i flere grener, særlig dressur, men også feltritt. Tidligere eiere er bl.a. Jacob Keilland (Fra Hest.no) og Sarah Christensen. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å finne slektninger til Pedro. Om noen vet om foreldrene hans har flere avkom, eller som vet mer om selve fortiden til Pedro, ville jeg blitt veldig glad :)

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2007 :  09:26:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Er dette Pedro som har stått på Bjørnli stall i Røyken og vært eid av familien Algrov?
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 01/03/2007 :  09:52:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det aner jeg ikke, men han har hatt veldig mange eiere vet jeg. Men han har stått på en stall i spikkestad, og det er jo ikke langt fra Røyken Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2007 :  10:17:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Da er det sikkert samme hesten... Husker Anneli Algrov staret han en del i dressur...
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 01/03/2007 :  13:56:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aha, har du en mailadresse eller noe hvor jeg kan kontakte henne? For å høre om det virkelig er han? Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2007 :  17:15:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Søk på navnet hennes på www.telefonkatalogen.no så finner du telefon nummeret ;)
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2007 :  20:53:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
HA! Nå skvatt jeg!!!!!! Min hest heter jo akkurat Don Pedro også
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 04/03/2007 :  21:59:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe =) Han har ikke stått i Røyken vel? :P Takk forresten Roxira =) Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2007 :  22:26:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Yngre og ikke av samme rase, kun hatt 1 eier tidligere fra omrd.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 04/03/2007 :  23:04:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ah ok:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.