hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - STAKKARS DYR!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 STAKKARS DYR!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter  Emne Neste emne
Side: av 8

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 09/07/2007 :  18:20:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fy flate tigull!!1 du burde være flau over å ta alt så innmari personlig! Du føler deg vel truffen som holder på med denne dyreplagerisporten?!?!?!?! At det er overhodet mulig!!!! Sånne som deg skulle aldri fått låv til å være i nærheten av en hest en gang!

Opprinnelig postet av kari_olav



Stakkar deg

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Innlegg: 315

Skrevet - 09/07/2007 :  22:58:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Må nesten blande meg inn her og si at dette var en virkelig personlig debatt... er litt kjedelig at folk skal ta alt personlig her inne, og det skjer ofte!
Selv har jeg aldri sett MG i action, men synes det høres morro ut jeg da, men..
Poenget mitt er i hvert fall at denne debatten ble utrolig useriøs og personlig. Alle parter må da tåle kritikk for hva de driver med! Det er naturlig at ikke alle mener at ditt og datt er ordentlig og pent osv! Det skulle bare mangle!

La dem som holder på med MG kose seg med et, og de andre som driver med andre ting kose seg med det!

Det finnes masse stygg ridning innenfor trav, MG sikkert, dressur, western, sprang osv osv! MAn kan dessverre ikke unngå det!

Opprinnelig postet av Tina_Marie



Grunnen til at jeg ser rødt i denne debatten er fordi den er laget av en som har så lite peiling, og som sverter sporten jeg drev med.

Når supermaja angriper en sport hun hadde fått stryk i om hun måtte opp til eksamen i den så blir jeg sint.
Det er sikkelig dårlig gjort av henne.
Og da fortjener hun ikke en seriøs debatt.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Okei, men greit nok. Hun har ikke peiling og ville sannsynligvis ikke klart seg i denne sporten slik som du gjør, men hun angrep ikke MG, hun sa sin mening om det hun så på dette store stevnet hun var på, noe som for øvrig er helt lov. Jeg mener absolutt ikke å angripe deg heller, bare synes du kanskje overreagerer litt?
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/07/2007 :  01:55:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Må nesten blande meg inn her og si at dette var en virkelig personlig debatt... er litt kjedelig at folk skal ta alt personlig her inne, og det skjer ofte!
Selv har jeg aldri sett MG i action, men synes det høres morro ut jeg da, men..
Poenget mitt er i hvert fall at denne debatten ble utrolig useriøs og personlig. Alle parter må da tåle kritikk for hva de driver med! Det er naturlig at ikke alle mener at ditt og datt er ordentlig og pent osv! Det skulle bare mangle!

La dem som holder på med MG kose seg med et, og de andre som driver med andre ting kose seg med det!

Det finnes masse stygg ridning innenfor trav, MG sikkert, dressur, western, sprang osv osv! MAn kan dessverre ikke unngå det!

Opprinnelig postet av Tina_Marie



Grunnen til at jeg ser rødt i denne debatten er fordi den er laget av en som har så lite peiling, og som sverter sporten jeg drev med.

Når supermaja angriper en sport hun hadde fått stryk i om hun måtte opp til eksamen i den så blir jeg sint.
Det er sikkelig dårlig gjort av henne.
Og da fortjener hun ikke en seriøs debatt.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Okei, men greit nok. Hun har ikke peiling og ville sannsynligvis ikke klart seg i denne sporten slik som du gjør, men hun angrep ikke MG, hun sa sin mening om det hun så på dette store stevnet hun var på, noe som for øvrig er helt lov. Jeg mener absolutt ikke å angripe deg heller, bare synes du kanskje overreagerer litt?

Opprinnelig postet av Tina_Marie



jo men om du leser hele debatten så er det stadig mye tull fra henne.
Og hun kjenner ikke igjen noen av rytterene fra AEG når hun fikk vist fram bilder.


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

IdaHau

Innlegg: 33

Skrevet - 10/07/2007 :  02:25:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hadde vært en fryd og se "super" maja på havanna i en konkurranse, da hadde du nok fått slitt litt, da skulle jeg filmet og tatt masse bilder.


Jeg er veldig flau på dine vegne, Tigull. Etter å ha lest debatten begynner jeg virkelig å lure. Først den lille krangelen med Lopke, snakk om å missforstå, tenk å synke så lavt som det du gjor der, når du skal være med å diskutere på ett forum må du kunne diskutere også, uten å be folk holde kjeft å komme med frekke kommentarer.

Jeg er enig med noen av dere i at det ikke er rett å feie alle under en kam, det er nok ikke alle MG ryttere som rir ufint. Men jeg tviler på at trådstartet egentlig påstod det. Klart det er ufin ridning i alle grener, får mangen ganger direkte vondt i hodet av å se alle de gapende hestene på dressur og sprang stevner. Men jeg må faktisk innrømme at jeg har oftest sett det i MG (Uten at noen skal ta det personlig, igjen), det er en "ekstrem-sport", der alt skjer fort og brått, det resulterer jo riktig nok ofte i "ufin-ridning". Vil tro det er lett for å dra ett hakk for hardt i en tøm. Neida, Tigull, jeg rir ikke MG, så jeg har "ikke peiling", men det er da ganske logisk.

Kopi av melding:
Og den super seriøse maja er tilbake?

Kopi av melding:
Kan ikke du innrømme at du bare kastet et blikk på mounted games og forsatte og handle.


Spørsmål til setningen ovenfor, Tigull. Hva er vitsen?! Du lager så uhygggelig stemning, tar alt personlig. Vær snill å slutt med spydighetene! Det er bare deg selv du flauser ut, greit at du har meninger om ting, men går ann å si det på en saklig og voksen måte (Ja, det sier en 17 år gammel jente).

Kopi av melding:
Grunnen til at jeg ser rødt i denne debatten er fordi den er laget av en som har så lite peiling, og som sverter sporten jeg drev med.


Man trenger ikke ha mye peiling for å se ufin-ridning..

Til slutt kan jeg vel si meg enig med SuperMaja.
Til syvende og sist er det bare morsomt å lese innleggene til Tigull, Maja har i alle fall sitt på det tørre.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/07/2007 :  02:43:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Var ikke pga meg diskusjonene som lopke ble stengt, det klarte de utmerket selv.

Og supermaja er bare ute etter og henge ut mounted games.
ikke for og si hun synes noen riding var ufin.


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

IdaHau

Innlegg: 33

Skrevet - 10/07/2007 :  02:46:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var ikke pga meg diskusjonene som lopke ble stengt, det klarte de utmerket selv.

Og supermaja er bare ute etter og henge ut mounted games.
ikke for og si hun synes noen riding var ufin.



Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Hvordan vet du det?
Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Innlegg: 315

Skrevet - 10/07/2007 :  09:11:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Må nesten blande meg inn her og si at dette var en virkelig personlig debatt... er litt kjedelig at folk skal ta alt personlig her inne, og det skjer ofte!
Selv har jeg aldri sett MG i action, men synes det høres morro ut jeg da, men..
Poenget mitt er i hvert fall at denne debatten ble utrolig useriøs og personlig. Alle parter må da tåle kritikk for hva de driver med! Det er naturlig at ikke alle mener at ditt og datt er ordentlig og pent osv! Det skulle bare mangle!

La dem som holder på med MG kose seg med et, og de andre som driver med andre ting kose seg med det!

Det finnes masse stygg ridning innenfor trav, MG sikkert, dressur, western, sprang osv osv! MAn kan dessverre ikke unngå det!

Opprinnelig postet av Tina_Marie



Grunnen til at jeg ser rødt i denne debatten er fordi den er laget av en som har så lite peiling, og som sverter sporten jeg drev med.

Når supermaja angriper en sport hun hadde fått stryk i om hun måtte opp til eksamen i den så blir jeg sint.
Det er sikkelig dårlig gjort av henne.
Og da fortjener hun ikke en seriøs debatt.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Okei, men greit nok. Hun har ikke peiling og ville sannsynligvis ikke klart seg i denne sporten slik som du gjør, men hun angrep ikke MG, hun sa sin mening om det hun så på dette store stevnet hun var på, noe som for øvrig er helt lov. Jeg mener absolutt ikke å angripe deg heller, bare synes du kanskje overreagerer litt?

Opprinnelig postet av Tina_Marie



jo men om du leser hele debatten så er det stadig mye tull fra henne.
Og hun kjenner ikke igjen noen av rytterene fra AEG når hun fikk vist fram bilder.



Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life




Jeg har faktisk lest hele tråden, er derfor jeg mener den er litt barnslig, uskalig og personlig! Og jeg synes ikke hun har "tullet", men det kommer jo tydelig frem at du tar ting så personlig og begynner å slenge på kjeften, noe som ødelegger for alle!
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/07/2007 :  13:38:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Var ikke pga meg diskusjonene som lopke ble stengt, det klarte de utmerket selv.

Og supermaja er bare ute etter og henge ut mounted games.
ikke for og si hun synes noen riding var ufin.



Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Hvordan vet du det?

Opprinnelig postet av Tornado.



vet det derfor

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/07/2007 :  13:39:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Må nesten blande meg inn her og si at dette var en virkelig personlig debatt... er litt kjedelig at folk skal ta alt personlig her inne, og det skjer ofte!
Selv har jeg aldri sett MG i action, men synes det høres morro ut jeg da, men..
Poenget mitt er i hvert fall at denne debatten ble utrolig useriøs og personlig. Alle parter må da tåle kritikk for hva de driver med! Det er naturlig at ikke alle mener at ditt og datt er ordentlig og pent osv! Det skulle bare mangle!

La dem som holder på med MG kose seg med et, og de andre som driver med andre ting kose seg med det!

Det finnes masse stygg ridning innenfor trav, MG sikkert, dressur, western, sprang osv osv! MAn kan dessverre ikke unngå det!

Opprinnelig postet av Tina_Marie



Grunnen til at jeg ser rødt i denne debatten er fordi den er laget av en som har så lite peiling, og som sverter sporten jeg drev med.

Når supermaja angriper en sport hun hadde fått stryk i om hun måtte opp til eksamen i den så blir jeg sint.
Det er sikkelig dårlig gjort av henne.
Og da fortjener hun ikke en seriøs debatt.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Okei, men greit nok. Hun har ikke peiling og ville sannsynligvis ikke klart seg i denne sporten slik som du gjør, men hun angrep ikke MG, hun sa sin mening om det hun så på dette store stevnet hun var på, noe som for øvrig er helt lov. Jeg mener absolutt ikke å angripe deg heller, bare synes du kanskje overreagerer litt?

Opprinnelig postet av Tina_Marie



jo men om du leser hele debatten så er det stadig mye tull fra henne.
Og hun kjenner ikke igjen noen av rytterene fra AEG når hun fikk vist fram bilder.



Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life




Jeg har faktisk lest hele tråden, er derfor jeg mener den er litt barnslig, uskalig og personlig! Og jeg synes ikke hun har "tullet", men det kommer jo tydelig frem at du tar ting så personlig og begynner å slenge på kjeften, noe som ødelegger for alle!

Opprinnelig postet av Tina_Marie



lager man en dårlig debatt med useriøst innhold så får man bare vente seg det.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Innlegg: 315

Skrevet - 10/07/2007 :  15:00:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg mener nå fortsatt du overreagerer! Hev heller hodet over det og FORKLAR dem at de har feil i steden for å bruke energien på å kjefte å smelle! Ingen vet alt om alt, er tross alt derfor vi har disse debattene! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/07/2007 :  21:25:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg mener nå fortsatt du overreagerer! Hev heller hodet over det og FORKLAR dem at de har feil i steden for å bruke energien på å kjefte å smelle! Ingen vet alt om alt, er tross alt derfor vi har disse debattene!

Opprinnelig postet av Tina_Marie



Okei men da er det allså greit i dagens hestemiljø og angripe andres grener uten noe som helst kunnskap om grenen da.

kjekt og vite

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Silvershining

» VIP

Norway
Innlegg: 63

Skrevet - 10/07/2007 :  21:51:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilvershining  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilvershining  Svar med kopi av melding
Man trenger ikke kunnskap om en spesifikk gren for å legge merke til det som til vanlig betegnes som stygg ridning. Herunder unødvendig, hardhendt bruk av tøyler, sporer, pisk m.m.

Man trenger ikke en gang ha noe almenn kunnskap om hest for å legge merke til slike tilfeller, derfor vil det, for en som har kjennskap til hest og ridning, ikke være noe problem å gjennkjenne stygg ridning når man ser det. Uansett ridegren.

Vakkert som sølv, hjerter av gull
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 10/07/2007 :  23:06:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Man trenger ikke kunnskap om en spesifikk gren for å legge merke til det som til vanlig betegnes som stygg ridning. Herunder unødvendig, hardhendt bruk av tøyler, sporer, pisk m.m.

Man trenger ikke en gang ha noe almenn kunnskap om hest for å legge merke til slike tilfeller, derfor vil det, for en som har kjennskap til hest og ridning, ikke være noe problem å gjennkjenne stygg ridning når man ser det. Uansett ridegren.

Opprinnelig postet av Silvershining



Jo men hu har ikke sett sporten så hvorfor lage en debatt om den.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Innlegg: 315

Skrevet - 11/07/2007 :  09:39:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner ikke hvordan du kan sitte å påstå hele tiden at hun ikke var på AEG!!! Hva så om hun ikke gjenkjente de rytterne DU viste henne bilder av, kanskje hun ikke fikk med seg alle? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 11/07/2007 :  12:05:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skjønner ikke hvordan du kan sitte å påstå hele tiden at hun ikke var på AEG!!! Hva så om hun ikke gjenkjente de rytterne DU viste henne bilder av, kanskje hun ikke fikk med seg alle?

Opprinnelig postet av Tina_Marie



jeg viste henne ikke bilder men min venninne gjorde, og hun viste alle sammen, og om hun så så godt etter at hun mener at alle rytterene var slemme mot ponniene sine så brude hun har kjent igjen en eller iallefall 2 ponnier evt ryttere.

men nei da

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
Side: av 8  Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.