hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hodelag!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Hodelag!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

+Marthe+
» VIP

Skrevet - 08/03/2007 :  14:23:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gikk en tur en dag.. Gikk fordi en slags liten paddoc/gjerde med masse rart den kan skade seg på.. Og det som var ille, var at han sto ute med hodelag på.. Jeg ble helt sjokkert jeg..

Guro
» VIP

Skrevet - 08/03/2007 :  22:33:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vet ikke om jeg helt skjønte dette, men du gikk en tur. Ute på tur fant du en hest i en luftegård hvor det er masse den kunne skade seg på, og hesten sto ute med hodelaget på?

Hvis det var ille er det sikkert mulig å ringe mattilsynet. De skal vel passe på ikke bare at hesten er tykk og fin, men at det er sikkert hestehold :-) Du kan ringe dem og være anonym.

Guro
-som heller ikke syns det er gøy å se hester som ikke har det bra.
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2007 :  01:02:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Det kan jo hende dem hadde nylig longsjert, løpet fort inn for å gjøre noe e.l - uansett at jeg synes at hest ikke skal stå med hodelag uten oppsyn, så synes jeg det verste var at det var masse den kunne skade seg på... Men de 2 tingene sammen blir jo det samme igrunn.
Men om det er ulovlig å ha hest løs med hodelag på, så er det vel mange som sliter... Feks. hva gjør dem under kåringer etc? Noen slipper også hester løs med hodelag for bildenes skyld, føler jeg - har vertfall sett mange bilder der hester er løs med hodelag, eller oppstillingsbilder når dem er løse

Som Guro sier kan ringe du matttilsynet om tilstanden ser ikke akseptabelt ut. Håper det ordner seg, om da hesten har det vont eller noe

edit;leif

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 09/03/2007 01:03:43 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.