hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Favoritt terrenghinder?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Favoritt terrenghinder?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2007 :  17:26:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
Hva liker du best å hoppe i terrenget?
Selv elsker jeg store vannhinder, gjerne litt tricky. Med stort dropp inn og noe i selve vannet. Store hekker er også gøy:) Er ikke så glad i smale hindre i nedoverbakke eller store trapper nedover (...)

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  15:38:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Jeg liker vannhinder, og trapper er veldig morsomt å hoppe kommer ikke på noen fler i farta
~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2007 :  23:38:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
alt som er inne i skogen.. tømmerstokker, høyballer, gjerne litt massive hinder (ikke som i høye, men heller en "mur" enn en pinne over bakken liksom), som står på en sti liksom.. vet ikke hvorfor XD
spesielle hindre er gøy! vannhinder er jo også morsomt.

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2007 :  12:14:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Jeg liker trippeler som jeg kan komme i litt større fart på å bare fly over, de taper jeg ikke så mye tid på på lille ponnisen.. Ellers så er det jo gøy i vannhinder , hekker og grøfter.. er gøy med litt utfordring som smale hinder å sånn..
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 21/03/2007 :  07:10:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Enig med felt tre ganger så gøy, trippler er veldig fint å hoppe, er ganske innbydende for hestene

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2007 :  14:06:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
forandret mening. Liker IKKE veeeldig tekniske ting som trapper man må stusse opp for så å stusse over store ting på toppen. 2* vanskleigheter ER vanskelige :P Og jeg elsker palisader med hekker på toppen<3
Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2007 :  22:12:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
Det er også veldig gøy å hoppe hekker ja
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.