hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Biting på treverk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 Biting på treverk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Nefertiti
» VIP

Skrevet - 26/03/2007 :  20:10:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter at jeg flyttet hesten min til småbruket i går, har han av stress (vil jeg tro det er, har ikke denne uvanen til vanlig) begynt å gnage på treverk. Da stallen er bygd for at hesten går ut og inn som han vil, så er det meste i tre, og dermed fryktelig tilgjengelig for biting Jeg smurte på masse anti-biting salve, men håpløst å gjøre det på hele fjøset Det er jo kjempeskummelt om han får i seg trebiter

blenda_14

Skrevet - 06/04/2007 :  20:45:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel, hvis du tenker at tre er jo noe du finner i naturen og gjerne på beitet. Jeg ville ikke vært så veldig redd for det, greit nok at han kan få i seg trebiter, men det kan han uansett egentlig. Stresset kommer vel fordi han er på et nytt sted og ikke er kjent der. Det er vel nye hester og møte så da er det jo litt ekstra. Man bør ikke være for redd. Gå til toppen av siden

+Caroline+

» VIP

Skrevet - 20/04/2007 :  21:18:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
når hesten min beit på tre kjøpte jeg sånn antibit spray på felleskjøpe, den funker bedere enn d å smøre på syntes jeg ivertfall...
d som er litt dumt når hester spiser på treverk er at d kan bli noe feil med tenna så d er ikke bra....
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.